nog een keer de kippe(n)ladder

Alles over antennes en toebehoren.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
pa3cvi
Berichten: 326
Lid geworden op: 20 dec 2005, 17:02
Roepletters: pa3cvi
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

nog een keer de kippe(n)ladder

#1 Bericht door pa3cvi »

Ik heb al eerder gevraagd naar kippenladders t.b.v. HF draad antennes en wel speciaal die van de fa Annecke. Voor diegenen die daar alsnog om verlegen zitten heb ik goed nieuws.

Ik heb er een dagje voor uitgetrokken om naar de fa. Schaart te reizen om het niet bedoelde 400 ohm lint maar terug te brengen en noodge-dwongen daar maar een tegoedbon voor te vragen.

Schaart jr. nam mij mee met de boodschap: oh maar ik heb wel wat anders voor jou. Wat schetst mijn verbazing, ja hoor daar lag de door mij bedoelde kippenladder in een schap. Schaap sr. (inmiddels overleden) had een aardige voorraad ingeslagen en ja hoor van de (wijlen) fa. Annecke.
Niet alleen dit maar ook schitterende ATU's, draaibare condenatoren, spoelen om als oud amateur van te kwijlen.

Dus als er nog belangstellenden zijn dan zouden zij daar ook eens een kijkje moeten nemen, voor de goede orde: ik heb verder geen enkel commercieel belang bij dit voorstel.

Het was een lange rit, maar zeer tevreden ging ik huiswaards.

Was getekend,
Cees, PA3CVI :P

Gebruikersavatar
PA5COR
Berichten: 2560
Lid geworden op: 29 jan 2006, 13:21
Roepletters: PA5COR
Locatie: Sneek

#2 Bericht door PA5COR »

Wat je van ver haalt is vaak lekker ;)

Goed te weten dat er nog wat voorraad is, zaterdag nog even kijken op de radiomarkt.

Zo niet, dan hebben we een adresje, bedankt

Cor

Plaats reactie