aanvraag/melding antenne op huurflat hoe doe ik dat?

Alles over antennes en toebehoren.
Bericht
Auteur
NL12927
Berichten: 58
Lid geworden op: 30 okt 2006, 10:15
Locatie: JO21VK

#16 Bericht door NL12927 »

Ik heb nu ook mijn vergunning aan moeten vragen omdat ik verhuist ben. Ik heb wel bij de gemeente het model "Lichte bouwaanvraag" moeten indienen in 3 voud.

Dus tekeningen, fotos aanzichten e.d.

Dan gezien jou situatie moet je ook bij de bouwvereniging oestemming vragen. Gezien ik dat ik ook tegen de bouw van mijn huis aan werk moest ik het ook.

Nu heb ik een vergunning tot max. 21 mtr vanaf grondpeil.

Zie fotos, deze is in aanbouw er moet namelijk nog 2 delen geplaatst worden, maar ja moet iets om actief te bijven.

Let wel, de antenne is in AANBOUW
Bijlagen
fotorepo 120.jpg
(759.56 KiB) 171 keer gedownload
fotorepo 128.jpg
(786.82 KiB) 164 keer gedownload

PA3HGY
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 feb 2007, 18:13

#17 Bericht door PA3HGY »

pa3gws schreef:Hoi Brian

ikzelf heb ook van de huisbaas toestemming gekregen om de antennes op het dak te plaatsen ( 6 hoog ik woon op 3 hoog)
ik heb het volgende gedaan
als eerste ben ik naar de drie bovenburen gegaan en gevraagd of ze er problemen mee zouden hebben ( dat hadden ze niet )
daarna een brief opgesteld aan het bestuur van de woning bouw en het een en ander uitgelegt en verduidelijkt met een tekening
ook een verklaring van mijn verzekering dat het een en ander gedekt is erbij gedaan en uiteraard een kopie van de machtiging
informeer eens wat het kost om de mast aan de bliksem afleider te laten koppelen ( als die op het dak zit ) zit die er niet dan houd dat op en moet je er ook niet over praten
verder heb ik er het een an ander aan documentatie bijgedaan betreffende straling van de antenne en raporten of die al dan niet schadelijk is ( een en ander kan je opvragen bij agentschap telecom)
doe de hele papier winkel in een nette kunststof map en in een grote envelop en stuur dat naar het bestuur van de woningbouw
hoe meer nutige informatie en hoe mooier het wordt aangeboden des te groter is de kans dat ze groen licht geven en wees een beetje bescheiden met het antenne park in eerste instantie
als het eenmaal een jaartje op het dak staat en het park gaat een beetje groeien ( dat heb je met veel regen ) dan valt dat niet zo op
success albert pa3gws
Ik heb de hele papier winkel netjes in kunstof map persoonlijk afgeleverd bij de woningbouw, heb er genoeg informatie bij gedaan wat de plannen zijn, beschikking en kleine uitleg van de hobby foto's van eventuele opstelling en nog een paar dingetjes maar ze(hij) laat gewoon niks horen meer van zich.
Volgens mij hebben de buren er verder weinig problemen mee aan de achterkant van de flat, dus ik denk dat ik zo maar eens aan de gang ga, ik zie genoeg bouwerken in dit dorp waarvan ik zeker weet dat er niks voor is aangevraagd en dan gaat het nog om grotere antenne's ook, volgens mij doen ze hier wel aan gedoog beleid, als ik kijk wat ik bij mn ouders in hetzelfde dorp allemaal heb/had staan en weg gespannen ik heb nooit wat gehoord in 10 jaar tijd. We zien het wel, de gevel mag ik gebruiken mocht ik het dak niet op dan maar eens kijken wat dan mn mogelijkheden zijn.

Gr Brian

p.s. nog steeds niks gehoord

PA3HGY
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 feb 2007, 18:13

#18 Bericht door PA3HGY »

NL12927 schreef:Ik heb nu ook mijn vergunning aan moeten vragen omdat ik verhuist ben. Ik heb wel bij de gemeente het model "Lichte bouwaanvraag" moeten indienen in 3 voud.

Dus tekeningen, fotos aanzichten e.d.

Dan gezien jou situatie moet je ook bij de bouwvereniging oestemming vragen. Gezien ik dat ik ook tegen de bouw van mijn huis aan werk moest ik het ook.

Nu heb ik een vergunning tot max. 21 mtr vanaf grondpeil.

Zie fotos, deze is in aanbouw er moet namelijk nog 2 delen geplaatst worden, maar ja moet iets om actief te bijven.

Let wel, de antenne is in AANBOUW
Je maakt me nu wel jaloers !!

NL12927
Berichten: 58
Lid geworden op: 30 okt 2006, 10:15
Locatie: JO21VK

#19 Bericht door NL12927 »

PA3HGY schreef:
NL12927 schreef:Ik heb nu ook mijn vergunning aan moeten vragen omdat ik verhuist ben. Ik heb wel bij de gemeente het model "Lichte bouwaanvraag" moeten indienen in 3 voud.

Dus tekeningen, fotos aanzichten e.d.

Dan gezien jou situatie moet je ook bij de bouwvereniging oestemming vragen. Gezien ik dat ik ook tegen de bouw van mijn huis aan werk moest ik het ook.

Nu heb ik een vergunning tot max. 21 mtr vanaf grondpeil.

Zie fotos, deze is in aanbouw er moet namelijk nog 2 delen geplaatst worden, maar ja moet iets om actief te bijven.

Let wel, de antenne is in AANBOUW
Je maakt me nu wel jaloers !!
Afgelopen week heeft de gemeente "Bouw en woning toezicht" gebeld om persoonlijk even aan te komen. Deze afdeling verteld mij dat het misschien niet eens nodig is een vergunning aan te vragen. Wel is een meldplicht dan van kracht.

Ik heb duidelijk de tekeningen e.d. voor gelegd en als de gemeente OP PAPIER zet dat ik geen verg. nodig heb dan is het helemaal mooi.

Vandaag heb ik mijn gesprek op het gemeentehuis en zal jou (jullie) zeker op de hoogte houden.

Ik heb ook even via google errth mijn huis opgezocht en deze als bijlage in mijn papieren opgenomen. (zien ze ook een beetje hoe en wat)

Gr
NL12927

Plaats reactie