wellbrook antenne

Alles over antennes en toebehoren.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
robertbroekman
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jun 2020, 17:25
Locatie: Mijdrecht
Contacteer:

wellbrook antenne

#1 Bericht door robertbroekman »

Ik vind de montage van een wellbrook loop nogal summier/moeilijk of ben ik gek. kan dat überhaupt tegen een storm of moet ik dan iedere keer het dak op om hem er af te halen? vind het montage pijpje echt dun of moet ik hem dan iedere keer er af halen.

pd0raa
Berichten: 114
Lid geworden op: 16 dec 2005, 16:24
Locatie: elburg

Re: wellbrook antenne

#2 Bericht door pd0raa »

Is idd niet echt sterk uitgevoerd .. ik heb er zelf ook 1 en heb de ant afentoe buiten staan met een z.g camouflage stok en dat werkt goed ( kruisling tyraps) voor een meer langere duur zou ik eens gaan kijken voor een bevestiging met z.g hydroliek klemmen ( groen kunstof ) icm een houten / kunstof drager de merk naam van de hydroliek klemmen / beugels weet ik zo niet maar beresterk

Gebruikersavatar
PA4WK
Berichten: 1246
Lid geworden op: 23 jan 2008, 02:37
Roepletters: PA4WK
Locatie: Vianen

Re: wellbrook antenne

#3 Bericht door PA4WK »

pd0raa schreef:Is idd niet echt sterk uitgevoerd .. ik heb er zelf ook 1 en heb de ant afentoe buiten staan met een z.g camouflage stok en dat werkt goed ( kruisling tyraps) voor een meer langere duur zou ik eens gaan kijken voor een bevestiging met z.g hydroliek klemmen ( groen kunstof ) icm een houten / kunstof drager de merk naam van de hydroliek klemmen / beugels weet ik zo niet maar beresterk
Je bedoeld Stauff klemmen
Ham radio, the only fail safe communication system in the world!

Gebruikersavatar
robertbroekman
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jun 2020, 17:25
Locatie: Mijdrecht
Contacteer:

Re: wellbrook antenne

#4 Bericht door robertbroekman »

die stauffklemmen heb ik op gegoogeld een heel goed idee

Plaats reactie