Welke remote tuner

Alles over antennes en toebehoren.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PE4BAS
Berichten: 961
Lid geworden op: 25 dec 2005, 23:30
Roepletters: PE4BAS
Locatie: Roodeschool
Contacteer:

Re: Welke remote tuner

#61 Bericht door PE4BAS »

Als je de handleiding had gelezen had je het ook geweten.
Ik heb de originele CG3000 handleiding erbij. Maar volgens mij staat dat met die emmer er niet in. Kan er overheen lezen natuurlijk. Of er zijn nu andere handleidingen geschreven?? :o

DF2JP
Berichten: 48
Lid geworden op: 09 apr 2010, 07:16

Re: Welke remote tuner

#62 Bericht door DF2JP »

joe,
mooi artikel;
Maar persoonlijk vind ik dat zijn geld niet waard.
Te duur voor de amateur, en zoals gezegd ,het rendement is er maar naar.
Hallo Willy,

De prijs is altijd afhankelijk van de vraag.
Voor de radioamateur wordt zoiets alleen toegankelijk als Surplus, maar er is niets tegen in te brengen. De Bundeswehr en het ministerie van Buitenlandse Zaken hadden deze stemmers in massa's gekocht. Beide tuners hier waren nieuw en ongebruikt uit een depot, eenheidsprijs € 100,- In tegenstelling, zelfs een CG-3000 is duur ;o) maar zoals hierboven geschreven, heb ik zelf een CG-3000 en ben ik er zeer tevreden mee. Wat hij zou moeten doen, dat doet hij, je kunt niet meer vragen.

73 Joe

Gebruikersavatar
ON5RKN
Berichten: 576
Lid geworden op: 26 dec 2010, 11:59

Re: Welke remote tuner

#63 Bericht door ON5RKN »

PE4BAS schreef:
Als je de handleiding had gelezen had je het ook geweten.
Ik heb de originele CG3000 handleiding erbij. Maar volgens mij staat dat met die emmer er niet in. Kan er overheen lezen natuurlijk. Of er zijn nu andere handleidingen geschreven?? :o
Staat in de handleiding van de SG-230 van Smartuner, niet van CG....

jeroegro
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 aug 2019, 09:36

Re: Welke remote tuner

#64 Bericht door jeroegro »

Ik heb nog een SG230 liggen. Komt van een zeilboot af. Mag je voor €150 hebben. Er zit een kluitje relais in, maar daar had ik geen last van. Hij beschikt over 100 geheugens en ik werkte vaak op dezelfde frequenties en de tuner hing enkele wandjes van de set af.

Plaats reactie