Leuke duct

Voor discussie over de gunstige of ongunstige voortplanting van radiogolven en de activiteit van de zon cq. het aantal zonnevlekken.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA9X
Berichten: 1252
Lid geworden op: 19 apr 2008, 13:58
Roepletters: PA9X
Contacteer:

Leuke duct

#1 Bericht door PA9X »

Waar haal ik voor zondag a.s. nog een 2m setje...

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ton_O_E
Berichten: 1773
Lid geworden op: 20 sep 2007, 19:59
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Re: Leuke duct

#2 Bericht door Ton_O_E »

Dat zie ik wel vaak, dat Nederland in het gekleurde deel ligt, en als je dan zondag weer kijkt, is de kleur weer weg.
Voorheen PA3TON

Gebruikersavatar
PA9X
Berichten: 1252
Lid geworden op: 19 apr 2008, 13:58
Roepletters: PA9X
Contacteer:

Re: Leuke duct

#3 Bericht door PA9X »

PA3TON schreef:Dat zie ik wel vaak, dat Nederland in het gekleurde deel ligt, en als je dan zondag weer kijkt, is de kleur weer weg.
Blijven hopen, Ton. Alleen jammer dat in N.Afrika niet veel VHF/UHF activiteit is...

Gebruikersavatar
PE7EB
Berichten: 2449
Lid geworden op: 22 jan 2008, 19:37
Locatie: Alkmaar JO22jp19qv

Re: Leuke duct

#4 Bericht door PE7EB »

Waar zou je die voor nodig hebben dan Jean-Paul? ;)

Paars en blauw staan voor marginal resp. fair, m.a.w. normale tot iets verhoogde condities, pas als half Europa geel tot rood begint te kleuren moet je gaan rennen. :mrgreen:
Verder zal je zien dat de prognose de komende dagen nog wel wat zal veranderen ook, tropo is net zo moeilijk te voorspellen als het weer. :)

Eric
73 es gud dx de eric pe7eb k
AIVD/NSA information ... the post above has nothing to do with "dirty bombs", "plane hyjacks" or "Sarin" ;-)

Gebruikersavatar
PA9X
Berichten: 1252
Lid geworden op: 19 apr 2008, 13:58
Roepletters: PA9X
Contacteer:

Re: Leuke duct

#5 Bericht door PA9X »

Ach, neem het met een beetje humor. We zien zondag wel, en tegen die tijd (0600 UTC) ga ik meestal op het andere oor liggen. Mooie duct of niet :wink:

Plaats reactie