Gedragingen forumleden

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Gedragingen forumleden

#61 Bericht door elsinga »

Dat eigen plekje is er. ;)

En ik ben volgens mij nu goed genoeg herkenbaar als moddereter. En goede tip: als ik als moddereter wat zeg/doe, dan zal ik dat expliciet vermelden. Is dat duidelijk in elk geval. In alle andere gevallen ben ik dus gewoon mezelf. :)
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Gebruikersavatar
Tjalling PE1RQM
Beheerder
Berichten: 239
Lid geworden op: 09 mar 2008, 21:03
Roepletters: PE1RQM
Locatie: Leusden
Contacteer:

Re: Gedragingen forumleden

#62 Bericht door Tjalling PE1RQM »

Het is nu ook nog zichtbaar onder jullie gebruikersnaam. Net even als rang ingesteld (tnx Aloys).

pa5cal
Beheerder
Berichten: 1999
Lid geworden op: 17 jan 2008, 22:22

Re: Gedragingen forumleden

#63 Bericht door pa5cal »

Er wordt absoluut niet over moderatie gezeurd, en als de modder eter het niet red, dan ben ik er nog om met het botte bijltje te slaan hoor :D

Heren! suc7

-P

Gebruikersavatar
ON8SD
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 dec 2009, 09:47
Roepletters: ON8SD
Locatie: JO11ib
Contacteer:

Re: Gedragingen forumleden

#64 Bericht door ON8SD »

pa5cal schreef:dan ben ik er nog om met het botte bijltje te slaan hoor :D
En wie denk jij... :twisted:
Inkoppertje ;-)

Succes, hopelijk gaat alles de goede richting uit nu!
73
ON8SD (Didier)

Gebruikersavatar
PA2OLD
Berichten: 1478
Lid geworden op: 29 apr 2011, 07:56
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Gedragingen forumleden

#65 Bericht door PA2OLD »

Aeolus en Elsinga, succes met jullie functie, of eigenlijk juist niet, want dan was het niet nodig :wink:
Maar ik ben bang dat jullie het nog druk krijgen, ik ben benieuwd of het ook enig effect heeft.
Het idee van moderators in een Onderwerp of groep onderwerpen is zo slecht nog niet.
Dat maakt het voor de moderators een stuk makkelijker en minder werk.
Als moderator bekijk je dan alleen jouw Onderwerp, waardoor de beheerders het een stuk rustiger krijgen.
Het is wel belangrijk dan een gedragslijn af te spreken.
Vriendelijke groet, Ben - PA2OLD / RØ6 JO21ww
Licensed since 1982.
Website: http://www.pa2old.nl

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Gedragingen forumleden

#66 Bericht door elsinga »

Alleen modereren in een deel van het forum zou mij niet passen, ik lees eigenlijk overal wel wat en sommige dingen in hetzelfde deel ook niet. Maar met z'n allen dekken we vast bijna alle onderwerpen wel en anders kunnen gewone gebruikers ook altijd berichten melden met dat mooie driehoekje met een uitroepteken er in. ;)
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Gebruikersavatar
pe1rea
Berichten: 1744
Lid geworden op: 27 dec 2008, 10:18
Roepletters: PE1REA
Locatie: Ergens op het water PF8124 of PA4299

Re: Gedragingen forumleden

#67 Bericht door pe1rea »

Succes heren....
Loop al een poosje mee als admin van een stevig forum, en je krijgt meestal de zooi over je heen.

Jinny
73 Jinny .--. . .---- .-. . .- PE1REA
Email, put VRZA dot NL behind the call
Mail from: yahoo, hotmail, aol and msn goes unread /dev/null
This message is NOT scanned by any Anti Virus software :-)

Gebruikersavatar
Aeolus
Moderator
Berichten: 1043
Lid geworden op: 20 jan 2012, 17:22
Roepletters: PD0RT
Locatie: JO32BC
Contacteer:

Re: Gedragingen forumleden

#68 Bericht door Aeolus »

Dank voor de succeswensen ook :) Ja, het zal soms druk worden, het zal soms betekenen dat we een hoop gezeur over ons heen krijgen, het zal soms een uitdaging zijn. Voor Elsinga is dit niet zijn eerste moderatorsklus en voor mij zeer zeker ook niet. Ik heb in elk geval een redelijk brede rug (figuurlijk slechts :D ) dus het komt vast goed allemaal. We zullen zien hoe het allemaal loopt. Het belangrijkste is dat het hier weer een stuk gezelliger gaat worden met een stuk minder ergenissen.

Math PD0MAT
Berichten: 199
Lid geworden op: 13 okt 2013, 20:06
Roepletters: PD0MAT

Re: Gedragingen forumleden

#69 Bericht door Math PD0MAT »

elsinga schreef:Bij mij is het nu iets duidelijker geworden. ;)
Haha, geweldige avatar!

Succes beiden met de nieuwe functie, ik denk dat uitbreiding van het team allicht geen kwaad kan gezien de reacties. Hopelijk is dit de oplossing en loopt de rottigheid niet uit de hand :)

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Gedragingen forumleden

#70 Bericht door elsinga »

Ik hoop dat we het vooral erg rustig hebben. ;)
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Gebruikersavatar
PD7P
Berichten: 999
Lid geworden op: 03 nov 2009, 19:50
Locatie: Breda

Re: Gedragingen forumleden

#71 Bericht door PD7P »

Zolang er niet teveel met modder gegooid wordt zal het met het eten ook wel meevallen :mrgreen: :mrgreen:
Succes heren

mvg Paul

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Gedragingen forumleden

#72 Bericht door PE2AAB »

PD4PLM schreef:Zolang er niet teveel met modder gegooid wordt zal het met het eten ook wel meevallen :mrgreen: :mrgreen:
Succes heren

mvg Paul
Modder Eter :-)
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

NL 5321

Re: Gedragingen forumleden

#73 Bericht door NL 5321 »

de wijze uilen :) hebben zich verenigd.


succes dames en heren sterkte met uw inzet en daadkracht
laat u niet ontmoedigen door bepaalde, gedane uitspraken door de onverlaten onder de radioliefhebbers. het is een hobby...... :lol: :lol:

verder heb ik gecategoriseerd niets te vertellen als SWL :shock:
Ik luister uit: ieder moment is een leermoment. :wink: :wink:

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Gedragingen forumleden

#74 Bericht door PE2AAB »

NL 5321 schreef:...verder heb ik gecategoriseerd niets te vertellen als SWL :shock:...
Vind ik juist van wel; het feit dat je je registreert als SWL wil toch ook zeggen dat je serieus met de hobby bezig bent ;-)
Mijn inziens hebben we allemaal evenveel/weinig te vertellen :-D
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Gebruikersavatar
Aeolus
Moderator
Berichten: 1043
Lid geworden op: 20 jan 2012, 17:22
Roepletters: PD0RT
Locatie: JO32BC
Contacteer:

Re: Gedragingen forumleden

#75 Bericht door Aeolus »

+1. Op dit forum is het niet verplicht om een licentie/registratie te hebben om je zegje te kunnen doen dus ook SWL's (ook zij die geen luisternummer hebben) hebben hier net zoveel te vertellen als mensen die wel een callsign hebben.

Gesloten