Ja, dat vind ik zeker lastig. Wanneer ik een type voud heb gemaakt wil ik dat nog kunnen herstellen. Natuurlijk gebruik ik ook vaak de "voorbeeld" knop maar dan komt het nog voor dat ik over een fout heen lees. Later valt zo'n fout dan wel op en dan zou ik dat graag willen aanpassen.
Soms is een opmerking iets te scherp of wordt het anders opgevat dan het bedoelt is. Een kleine aanpassing kan dan veel ergernis voorkomen.
Het verbaast mij echter dat wanneer er twee mensen op dit forum zijn (meer kon ik er in het andere draadje niet vinden) die graag de "wijzig" knop zien verdwijnen, deze nog hun zin krijgen ook.
Daarnaast waren er in dat andere draad minstens zoveel, zo niet meer mensen die het graag zo wilde houden als het was.
En verder ben ik het met de vorige schrijver eens. Het bericht over de wijziging van de "forumvoorwaarden" was niet erg duidelijk. Nergens in dit subforum is een draadje te vinden met de titel "Forumvoorwaarden".
Een eenvoudige link naar deze "forumvoorwaarden" was wel zo handig geweest.
Gelukkig doet de "wijzig" knop het nog en kan je het bericht nog voorzien van een linkje

Wat jullie als forumbeheerders ook besluiten, ik kan niet anders dan me er bij neerleggen of vertrekken. Dat laatste doe ik liever (nog) niet dus zal ik me er bij neer moeten leggen.
Website:
PI4DX Contest Group Zeeuws-VlaanderenQRZ pagina:
PD2R