yaesu ft 901 dm

Alles over zend(ontvang)ers en toebehoren.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
arebei
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 jan 2007, 09:16

yaesu ft 901 dm

#1 Bericht door arebei »

:) goede morgen allemaal ik heb een vraag,ik kan een mooie yaesu ft 901 dm kopen heeft iemand daar ervaring mee en hoe is ie bevallen qua zend en ontvangstgedeelte?

grtn peter

Gebruikersavatar
PA5COR
Berichten: 2564
Lid geworden op: 29 jan 2006, 13:21
Roepletters: PA5COR
Locatie: Sneek

#2 Bericht door PA5COR »

http://www.eham.net/reviews/detail/382

Daar staan wat reviews op over de transciever.

Persoonlijk vind ik het een prachtige transciever uiterlijk een beetje lijkend op mijn oude FT 225 RD voor 2 meter, mooi groot formaat, en zeker nog modern genoeg om nog jaren mooie verbindingen mee te maken.

73,
Cor

pa7wwo
Berichten: 217
Lid geworden op: 10 jan 2006, 23:53
Locatie: Oss regio 51

#3 Bericht door pa7wwo »

Hoi Peter

een paar keer heb ik er mee gewerkt voor toen best een goede set, en natuurlijk moet het geen schroevendraaier exemplaar zijn.

Verder zijn er nu genoeg betere te koop, het is maar net waar je zin in hebt en wat je budget is.
Een mooie en goed in orde zijnde FT 901 DM kost misschien nog iets van 200 euro en dan moeten zeker de eindbuizen nog in orde zijn.

Ook lig je met die oudere sets altijd een beetje te kloten om de buizen iedere keer dat je van frequentie verandert opnieuw bij te trekken en het is wat lastiger te bepalen op welke frequentie je precies zit.

groetjes en succes
groeten en 73 Jos PA1ZP.

Een goede antenne hoeft niet duur te zijn en een dure antenne hoeft niet goed te zijn.

Wat u antenne aan signaal niet uit de lucht heefd veroverd, krijgen DSP en filters en dure sets niet uit de speaker getoverd

Plaats reactie