PuXing PX-777 toont leeg scherm

Alles over zend(ontvang)ers en toebehoren.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
rickm
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2019, 16:47

PuXing PX-777 toont leeg scherm

#1 Bericht door rickm »

Hallo,

Ik heb een aantal PuXing PX-777 400-470MHz portofoons.
Nu wilde ik op alle portofoons dezelfde kanaalinstellingen toepassen met de PuXing Programming Software (PX6IN1).

Nu is er tijdens het programmeren blijkbaar wat fout gegaan, ondanks dat ik geen foutmelding kreeg, want de porto die ik wilde programmeren toont na het inschakelen alleen het batterij icoontje.

Afbeelding

Normaal gesproken kunnen de portofoons worden gereset door de MENU knop in te drukken en tegelijkertijd de portofoon aan te zetten. Als ik dat op de 'kapotte' portofoon doe, kom ik in het SELF Programming menu terecht.

Met de software kan ik de portofoon niet meer benaderen, die blijft nu op 'Waiting the response from radio' hangen.

Heeft iemand enig idee of dit op te lossen is?

Rick

PA3BAS
Berichten: 2606
Lid geworden op: 07 jan 2011, 22:19
Roepletters: PA3BAS
Locatie: JO21XX

Re: PuXing PX-777 toont leeg scherm

#2 Bericht door PA3BAS »

Moet de porto aan of uit staan bij het programmeren? Daar heb ik wel eens van dat soort meldingen bij gekregen. Dat was wel een ander model en merk...

Ik kwam ook tegen dat je ‘m kan aanzetten met een toets ingedrukt. Dan kan je ‘m omschakelen naar andere instellingen.
.... But will it blend?

Gebruikersavatar
PG7VG
Berichten: 349
Lid geworden op: 25 mar 2015, 10:41

Re: PuXing PX-777 toont leeg scherm

#3 Bericht door PG7VG »

De software starten en vervolgens de porto aanzetten?
Mss een paar keer proberen...?
73, Peter.

Gebruikersavatar
PE1PQX
Berichten: 4527
Lid geworden op: 06 jun 2011, 21:51
Roepletters: PE1PQX
Locatie: Emmen (JO32LS)
Contacteer:

Re: PuXing PX-777 toont leeg scherm

#4 Bericht door PE1PQX »

Ik de kliko bij het klein chemisch afval en een nieuwe bestellen voor een paar knaken.

Maar vertel eens: waar gebruik je de porto voor?? Op dit forum zijn ze nogal strikt 'anti-illegaal-hulp', zie http://zendamateur.com/viewtopic.php?f=3&t=15074
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

Plaats reactie