Tk-880 kenwood mobilofoon

Alles over zend(ontvang)ers en toebehoren.
Gesloten
Bericht
Auteur
debrandweer
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2018, 23:17

Tk-880 kenwood mobilofoon

#1 Bericht door debrandweer »

Beste leden,
Ik heb een groot probleem ik wil mijn 3 aangekochte kenwood mobilofoons programeren op mijn portofoonkanalen.
De vrije pmr kanalen 446.00 dit i.v.m beveiligings werkzaamheden.
Echter lukt alles behalve het zenden ontvangen doet ie wel maar zodra ik na programmatie wil zenden zegt ie piep..grrrrrr
Wie weet welk vinkje of dingentje ik anders moet doen.
Breng ik echter de oude programmatie terug doet ie het wel dus de werking is goed van de mobilofoon..wor dr gek van en kom er niet uit. Ik gebruik de kpg60D als software ook andere geprobeert maar niks..
Wat doe ik fout.
Ontzettend bedankt voor de moeite alvast, en bedankt voor de hulp.

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Tk-880 kenwood mobilofoon

#2 Bericht door elsinga »

[mod]Zenden met andere apparatuur op PMR446 is niet toegestaan en hulp bieden aan dat soort gebruik is op dit forum niet toegestaan volgens de forumvoorwaarden. Draadje gaat op slot. [/mod]
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Gesloten