IC-7000 Verkopen? Goed idee?

Alles over zend(ontvang)ers en toebehoren.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
ON8RTH
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 mar 2008, 15:02

IC-7000 Verkopen? Goed idee?

#1 Bericht door ON8RTH »

Beste mede amateurs.

Ik ben nieuw op dit forum dus stel ik mij even voor. Ik ben Robin. Ik woon in beringen, Limburg. Ik ben al een paar jaar amateur. Eerste als ON3RTH. Maar nu als ON8RTH.
Messchien kennen sommige mensen mij van circuitsonline als robint91.

Maar nu mijn probleem. Ik heb al een jaar een IC-7000. Ik vind dit een hele goede transciever. Ik heb veel Fun gehad ermee. Ik heb ook FT-817ND. Persoonlijke "voel" ik dat ik met de 817 meer plezier heb. Ik drf mijn IC-7000 niet te veel gebruiken nadat die in repair is moeten gaan. Eind filters waren verkoold. Ik geloof dat het nu beter is MAAR ik heb er een raar gevoel bij. Als ik hem verkoop had ik het idee om een FT-950 of als het ministerie van finacitie het goedkeurt een FT-2000. Wat denken jullie hier van?? Is dit een bui die voorbij moet gaan?? Hebben jullie ervaring hier mee??


MvG

Robin
ON8RTH

Gebruikersavatar
PD2R
Berichten: 2430
Lid geworden op: 24 mei 2007, 11:08
Locatie: Krabbendijke
Contacteer:

#2 Bericht door PD2R »

Hallo Robin

Ik ken het wel een beetje, ik ben zelf ook niet snel tevreden. Als ik dan ook nog eens een slechte ervaring met het apparaat heb gehad ben ik het vaak helemaal zat. Ik zou het gewoon nog even aankijken, even een poosje niet naar nieuwe transceivers kijken. Je moet ook nooit naar de supermarkt gaan als je honger hebt :wink:
Als je dan over een maand nog steeds het zelfde gevoel hebt zou ik de IC-7000 de deur uit doen.