flinke storing .

Alles over zend(ontvang)ers en toebehoren.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Henri66
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 nov 2017, 15:16

flinke storing .

#1 Bericht door Henri66 »

Goede dag lezers. heb flinke storing op de yaesu ft-950. het veranderd ongeveer,

om de 15a 30 minuten naar een andere frequentie vanaf 10 mhz tot 17.700. s9 tot plus 20db

de storing blijft 24 uur per dag. hoor overal de storing binnen komen op alle hf amateurbanden op 6meter na. ongeveer rond s4

ik heb rond gelopen met een wereldontvanger, de storing is hoorbaar tot ongeveer 1,5 km van mijn huis.

maar ik heb de storing nog niet kunnen lokaliseren helaas. het signaal veranderd is sterkte. en is in alle modes te horen.

weet iemand wat dat voor storing is ??

Henri66
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 nov 2017, 15:16

Re: flinke storing .

#2 Bericht door Henri66 »

Henri66 schreef: van Pa3hft Goede dag lezers. heb flinke storing op de yaesu ft-950. het veranderd ongeveer,

om de 15a 30 minuten naar een andere frequentie vanaf 10 mhz tot 17.700. s9 tot plus 20db

de storing blijft 24 uur per dag. hoor overal de storing binnen komen op alle hf amateurbanden op 6meter na. ongeveer rond s4

ik heb rond gelopen met een wereldontvanger, de storing is hoorbaar tot ongeveer 1,5 km van mijn huis.

maar ik heb de storing nog niet kunnen lokaliseren helaas. het signaal veranderd is sterkte. en is in alle modes te horen.

weet iemand wat dat voor storing is ??
kijk de storing www.youtube.com/watch?v=TK2aCw6gJsU

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: flinke storing .

#3 Bericht door PE2AAB »

Henri66 schreef: weet iemand wat dat voor storing is ?? kijk de storing http://www.youtube.com/watch?v=TK2aCw6gJsU

youtu.be/TK2aCw6gJsU
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Plaats reactie