Winlink via TS200

Alles over zend(ontvang)ers en toebehoren.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
pb1a
Berichten: 413
Lid geworden op: 18 nov 2008, 21:56
Contacteer:

Winlink via TS200

#1 Bericht door pb1a »

Vroeger heb ik vaak via Winlink mail verstuurd via mijn TS 2000 Helaas lukt het nu niet meer. Door een ernstig ongeluk ben ik een deel van mijn geheugen kwijt. Precies dus ook dat deel. Ook lezen gaat vaak moeilijk Wie wil me er mee helpen om het weer aan de praat te krijgen Betaling is geen probleem. Ik weet het gewoon niet meer en het usemanual is vanwege mijn geheugen chinees geworden. Bij voorbaat dank,

Gr. Anne PB1A (gelukkig weet ik me call nog HI)
Als er is mijn radioshack stof op waait pak ik een stofzuiger om het op te zuigen!!

Gebruikersavatar
pb1a
Berichten: 413
Lid geworden op: 18 nov 2008, 21:56
Contacteer:

Re: Winlink via TS200

#2 Bericht door pb1a »

pb1a schreef:Vroeger heb ik vaak via Winlink mail verstuurd via mijn TS 2000 Helaas lukt het nu niet meer. Door een ernstig ongeluk ben ik een deel van mijn geheugen kwijt. Precies dus ook dat deel. Ook lezen gaat vaak moeilijk Wie wil me er mee helpen om het weer aan de praat te krijgen Betaling is geen probleem. Ik weet het gewoon niet meer en het usemanual is vanwege mijn geheugen chinees geworden. Bij voorbaat dank,
De melding die ik krijg is Initialization failed - Unable to Initialize TNC or TNC not found
Ik heb menunummer 55 op on gezet defaut uit.
Compoort klopt =6 en ook de driver van mijn sweex kabel is geinstalleerd. PKT en PC branden op mijn display van mijn TS 2000
Zie ook
Starting WL2K packet session...
*** Initializing Kenwood TS-2000; port COM6; 9600 baud


Gr. Anne PB1A (gelukkig weet ik me call nog HI)
Als er is mijn radioshack stof op waait pak ik een stofzuiger om het op te zuigen!!

Gebruikersavatar
pb1a
Berichten: 413
Lid geworden op: 18 nov 2008, 21:56
Contacteer:

Re: Winlink via TS200

#3 Bericht door pb1a »

Gelukkig is het toch nog gelukt. Parrameters stonden niet goed. Dit vergeet ik nu dus nooit meer HI. In ieder geval bedankt. Een mede zendamateur heft mij gebeld en het uitgelegd en toen oke.

Gr. Anne
Als er is mijn radioshack stof op waait pak ik een stofzuiger om het op te zuigen!!

Plaats reactie