Kenwood TS-440sat probleem

Alles over zend(ontvang)ers en toebehoren.
Bericht
Auteur
-Verwijderd account

Re: Kenwood TS-440sat probleem

#16 Bericht door -Verwijderd account »

pg3r schreef:Als ik de posts van wsmartens lees, is het wel een probleemapparaat.
Sterker nog, hij hééft een probleemapparaat gekocht. Dat schrijft hij zelf in een van zijn postings.
En alle postings van hem gaan daarover...

Gebruikersavatar
Rene - pg3r
Berichten: 847
Lid geworden op: 18 okt 2009, 15:17
Roepletters: pg3r
Locatie: Rotterdam

Re: Kenwood TS-440sat probleem

#17 Bericht door Rene - pg3r »

PE2CH schreef:
pg3r schreef:Als ik de posts van wsmartens lees, is het wel een probleemapparaat.
Sterker nog, hij hééft een probleemapparaat gekocht. Dat schrijft hij zelf in een van zijn postings.
En alle postings van hem gaan daarover...
En een obsessie voor middengolf en 160 m...

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7117
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Kenwood TS-440sat probleem

#18 Bericht door PE2AAB »

De meeste TS-440's geven problemen als deze niet onder handen zijn genomen.

En inderdaad; een goede vraag aan TS is: heeft u een registratie voor gebruik van frequentieruimte?
Verstandig om je callsign dan in je profiel te plaatsen.
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

PA0LMD
Berichten: 2275
Lid geworden op: 20 aug 2010, 20:29
Roepletters: PA0LMD
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Re: Kenwood TS-440sat probleem

#19 Bericht door PA0LMD »

pg3r schreef:Als ik de posts van wsmartens lees, is het wel een probleemapparaat. Heeft-ie eigenlijk wel een licentie, of helpen jullie tegen de forumregels in een piraat?
Op mijn reparatie aanvraag formulier wordt niet gevraagd of de aanvrager een licentie heeft, ik ben uiteraard niet gebonden aan de regels die op dit forum gelden.
Meten is (z)weten

Gebruikersavatar
Willem-PA5WK
Berichten: 181
Lid geworden op: 13 jul 2015, 13:30
Roepletters: PA5WK
Locatie: Fryske wâlden

Re: Kenwood TS-440sat probleem

#20 Bericht door Willem-PA5WK »

En een obsessie voor middengolf en 160 m...[/quote]

wat is er mis met middengolf en de 160 meterband ??
ALLEEN ACTIEF OP DE BELANGRIJKSTE BANDEN DIE ER ZIJN .... HF ...

Gebruikersavatar
PA1RLM
Berichten: 147
Lid geworden op: 01 mar 2009, 13:29

Re: Kenwood TS-440sat probleem

#21 Bericht door PA1RLM »

Ik begrijp alle commotie niet over het stellen van een vraag. Los van het feit dat de zoekfunctie op het forum, of het raadplegen van Google, een uitkomst had gegeven worden gebruikers van dit forum niet slechter van een vraag (en zeker niet van normale antwoorden). Immers als er een vraag gepost wordt hier dan lees ik graag de antwoorden en/of tips. Los van het feit of deze voor mij van toepassing zijn.
Immers je weet nooit of je er later nog iets aan hebt. Daarnaast kan ik de oplossingen van (alle) amateurs erg waarderen.

Mijn stelling is dan ook: Laat mensen gewoon een vraag stellen. Verwijs niet direct naar Google, de zoek functie op dit forum of "mijn pagina" maar geef een constructief antwoord. En een constructief antwoord kan natuurlijk een verwijzing zijn naar een topic hier, een pagina gevonden met Google of welke bron van info dan ook. het lijkt mij dat we allemaal daar meer aan hebben.

Tot zover mijn 2 centen.. :-)

Gebruikersavatar
PA3HMP
Berichten: 2298
Lid geworden op: 06 jul 2011, 15:03
Locatie: Lage Mierde
Contacteer:

Re: Kenwood TS-440sat probleem

#22 Bericht door PA3HMP »

als een vraagsteller te lui is om zelf even te kijken met google, moet je dan van anderen verwachten dat ze er wel moeite in steken ?

ik vind dat ik al moeite genoeg heb gedaan om hem te verwijzen naar google (voor het geval hier een zeldzaam persoon betreft die het bestaan van google niet weet).

Mark

Plaats reactie