Hulp gevraagd bij aanschaf Baofeng ontvanger.

Alles over zend(ontvang)ers en toebehoren.
Bericht
Auteur
spartacus
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 nov 2015, 21:59

Re: Hulp gevraagd bij aanschaf Baofeng ontvanger.

#16 Bericht door spartacus »

Bedankt voor het antwoord.
er zijn echter WEL 5 cijfers na de komma bij de frequenties die ik nodig heb.
Het gaat over volgende frequenties: 164,63125 & 160,10625 Mhz
De uniden bearcat 75xlt kan dit wel ontvangen, weet ik zeker. dit vermelden ze ook op volgende site:
http://www.ers.be/UBC_75XLT?manufacturer_id=34
http://www.ers.be/UBC_75XLT?manufacturer_id=34

Mijn vraag dan terug kan de baofeng dit?

Als scanner kan je hem gebruiken als je de nodige frequenties programmeert en zonodig niet meer hoeft alle frequenties te scannen...
Maar hij moet deze frequentie natuurlijk kunnen ontvangen...
alvast bedankt!

pe1cmo
Berichten: 2064
Lid geworden op: 21 mar 2015, 19:42
Roepletters: pe1cmo
Locatie: Ayamonte (spanje)
Contacteer:

Re: Hulp gevraagd bij aanschaf Baofeng ontvanger.

#17 Bericht door pe1cmo »

En op dat circuit is heel vaak het AT aanwezig om alles in de gaten te houden. Dit soort porto's zouden wel eens aan een test onderhevig zijn, en als ze niet voldoen mogen ze per direct uit. (En helaas lees je maar al te vaak dat die porto's niet allemaal voldoen, onvoldoende harmonische afstand)
EA7/PE1CMO
Ayamonte España

Gebruikersavatar
pa3kc
Berichten: 1318
Lid geworden op: 29 mar 2011, 21:48
Roepletters: pa3kc
Locatie: Eindhoven

Re: Hulp gevraagd bij aanschaf Baofeng ontvanger.

#18 Bericht door pa3kc »

En weer piraten die posten wat ze met hun radio's doen zonder registratie. En weer doen de mods er niets aan en laten de users gewoon toe op het forum :?

Gebruikersavatar
PC1TK
Berichten: 579
Lid geworden op: 09 dec 2013, 11:06
Roepletters: PC1TK
Locatie: oldambt

Re: Hulp gevraagd bij aanschaf Baofeng ontvanger.

#19 Bericht door PC1TK »

pa3kc schreef:En weer piraten die posten wat ze met hun radio's doen zonder registratie. En weer doen de mods er niets aan en laten de users gewoon toe op het forum :?
Vooral laten gebeuren ? AT leest toch zeker ook mee ....
Geen hond die der naar kijkt zei men toch ?? Nou ik weet beter ... maar ik had niks te vrezen .
Mag ik u vragen wat u daar bij zich heeft ?? En of ik daar de juiste papieren voor had .

Maar op de TT zelf heb je meer te vrezen van de Dorna .
Die zijn echt pist of als er iemand tussen door loopt met evt. storende frequenties !

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3119
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Hulp gevraagd bij aanschaf Baofeng ontvanger.

#20 Bericht door elsinga »

[mod] Het bieden van hulp aan "illegale" gebruikers is niet toegestaan op dit forum. En het lijkt er inmiddels op dat we die kant weer op gaan. Draadje gaat dus op slot.

P.S. als gebruiker zeuren dat er niets aan gedaan wordt is makkelijk, maar de moderatoren lezen niet elk bericht. We moeten namelijk ook werken, slapen en andere zaken doen dan op het forum zitten. Klopt er iets niet, meldt dit dan met het ikoontje onder een bericht. Een moderator ziet dat dan en kan kijken wat er aan de hand is. [/mod]
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Gesloten