Mijn eerste zelf gemaakte single paddle key

Alles over morse.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

Mijn eerste zelf gemaakte single paddle key

#1 Bericht door PD0MV »

Dit is de foto die je het beste kunt zien hoe en wat, ik heb hem uitgetest en hij doet het nog ook.

ik ben zelf eerst nog aan het beginnen met de F licentie, maar ik dacht van laat ik is even een klein project zelf maken zelf bedacht ook, misschien wel leuk :mrgreen:

Het is de eerste single cw paddle key


73 PD0MV
Ik ben ook maar een mens :wink:

Gebruikersavatar
PE7EB
Berichten: 2449
Lid geworden op: 22 jan 2008, 19:37
Locatie: Alkmaar JO22jp19qv

Re: Mijn eerste zelf gemaakte single paddle key

#2 Bericht door PE7EB »

Leuk eerste b(r)ouwsel Mark :)

Kijk eens bij Nico, PA4NIC die werkt ook met printplaat, hij is alleen al een stukje verder dan jij.
Maar dat is niet erg, ook hij is bij nul begonnen.

Eric
73 es gud dx de eric pe7eb k
AIVD/NSA information ... the post above has nothing to do with "dirty bombs", "plane hyjacks" or "Sarin" ;-)

PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

Re: Mijn eerste zelf gemaakte single paddle key

#3 Bericht door PD0MV »

Dankje wel PE7EB

Ja alles moet een Begin hebben, ik heb zelf al wel is gekeken op de site van Nico PA4NIC, en dat zien er echt gelikt uit, ik heb deze ook als probeersel gemaakt, en de punt waar de schoeven zitten de moertjes en boutjes bij deze dus, heb ik wat grof weg, uit geslepen om zo aparte eilandje te creeren om dus zo apart de contactjes te kunnen maken anders maakt het sluiting, ik heb op de site van mij www.pd0mv.webs.com bij photos daar heb ik van begin tot eind fotos gemaakt, kun je beetje zien hoe en wat, maar als begin is dit toch een leuk dingetje, want pa4nic werkt met bepaalde paddles met kochel lagers om zo de paddles afhankelijk van elkaar soepel te bewegen. dat vind ik best wel knap inprincipe.

ik zelf ga ook eerst beetje kijken hoe een sein sleutel paddle of straight key in elkaar zit om zo tot een goed eigen ontwerp te komen, dat ik hem kan signeren met eigen call, ik vind het ook leuk om te zien hoe anderen het doen daar pik ik wel heel veel van op.

73 PD0MV
Ik ben ook maar een mens :wink:

Plaats reactie