TenTec 539 ofwel Argonaut 6

Niet alleen voor eenvoudige zendapparatuur, maar voor iedereen die van verbindingen met laag vermogen houdt.
Bericht
Auteur
dxhunter
Berichten: 409
Lid geworden op: 15 jan 2010, 18:32

Re: TenTec 539 ofwel Argonaut 6

#16 Bericht door dxhunter »

Ideaal zo'n traploos instelbaar filter direct vanaf het front. Nu nog afwachten wat deze set gaat kosten. Ik mag toch aannemen een stuk goedkoper dan de ft-857 en zeker goedkoper dan de ic-7000. Het is immers maar 10watt en vhf/uhf ontbreekt. Het zou mooi zijn als er ook een uitvoering komt met qro, want 10w kan zeker met een vakantie antenne krap aan zijn.

Gebruikersavatar
coolepascal
Berichten: 3745
Lid geworden op: 15 mar 2010, 14:45
Locatie: ZL
Contacteer:

Re: TenTec 539 ofwel Argonaut 6

#17 Bericht door coolepascal »

PA4M schreef:Ik mag toch aannemen een stuk goedkoper dan de ft-857 en zeker goedkoper dan de ic-7000.
Ik neem aan dat dit een HI-tje is.... we hebben het hier immers over TT en niet over standaard bocht.
PA4M schreef:Het zou mooi zijn als er ook een uitvoering komt met qro, want 10w kan zeker met een vakantie antenne krap aan zijn.
TenTec heeft al zal hele mooie QRO tranceivers, gewoon niet moeilijk doen, tweede hypotheek en je hebt er een.
Niet gehinderd door enige kennis van zaken.

dxhunter
Berichten: 409
Lid geworden op: 15 jan 2010, 18:32

Re: TenTec 539 ofwel Argonaut 6

#18 Bericht door dxhunter »

Tja Tentec of niet, je kijkt toch naar de eigenschappen van een tranceiver en wat je terug krijgt voor je investering. De qro trx'en van Tentec vind ik te groot,te lelijk of te duur.
De 539 is qua formaat een leuk setje. We wachten maar af dan wat het gaat kosten.

Plaats reactie