Geen geluid op iPad bij pa3ang Rx

Alles over ontvangers en toebehoren.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5692
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Geen geluid op iPad bij pa3ang Rx

#16 Bericht door PA0ETE »

Als je weer zoiets tegenkomt. Ik ben als journalist nooit wars van een relletje. Als het klopt en de boel staat nog open geeft dat niet alleen een rel tot in de tweede kamer, maar kon er ook weleens strafrechtelijk iets gebeuren tegen degenen die er de opdracht voor gegeven hebben of die zo nalatig zijn geweest het mogelijk te maken. Dit is gewoon fraude en als zodanig strafbaar.

pa5cal
Beheerder
Berichten: 1999
Lid geworden op: 17 jan 2008, 22:22

Re: Geen geluid op iPad bij pa3ang Rx

#17 Bericht door pa5cal »

Ik zou het niet weten of dat nog zo is. Lang geleden allemaal weer en ik ben er niet meer bij betrokken. Ik weet wel dat men destijds de verbinding tussen de kantoren (het pand werd te klein) via de ether wilde doen. Glas trekken werd als te duur bevonden. Kun je je dat voorstellen?! Je gegevens vliegen dus gewoon door een middelgroot stadje in het centrum van nederland door de lucht met maar zeer beperkte beveiliging. Ik heb mij daartegen zeer heftig verzet destijds. Ik weet ook daar niet van of het is doorgegaan overigens.

Helaas John, ik heb nogal eens wat NDA's getekend (bij deze klant dan toevallig niet) maar wat ik af en toe voorbij zie komen, daar lusten de honden geen brood van :)

We raken echter off-topic, gruwelijk zelfs HI

/me tikt zichzelf op de vingers...

-P

Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5692
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Geen geluid op iPad bij pa3ang Rx

#18 Bericht door PA0ETE »

Maar, als ik een vermoeden heb dat dit soort dingen beleid zijn dan is het natuurlijk smullen als ik daar melding van kan maken of het aan een collega kan doorspelen die dat doet. Als het boze opzet is in het kader van bedrijfspolicy is het natuurlijk zeer laakbaar, maar als het uit onwetendheid gebeurt is het natuurlijk ook heel erg. Maar goed, als de Sony's van deze wereld de netwerkveiligheid al niet kunnen garanderen... Om een oud grapje uit de tv-monteurswereld maar eens te recyclen: hoe beveilig je de financiële gegevens van je klanten op een gaming-netwerk? Nou Sony... :wink:

Maar terug naar het onderwerp. Waar is Tjerk als je hem nodig hebt? :lol: :lol:

Plaats reactie