VK5JST AERIAL ANALYSER

Alles wat te maken heeft met meetapparatuur en ander gereedschap.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PE1NBD
Berichten: 800
Lid geworden op: 05 nov 2006, 10:42
Roepletters: PE1NBD
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Re: VK5JST AERIAL ANALYSER

#136 Bericht door PE1NBD »

Hi Gerard en Ruud. Leuk project. Heb zoals eerder in dit topic te lezen zelf ook eentje gebouwd, echter nog helemaal niet gebruikt. Maar ben momenteel met antennes aan het testen dus gaat zeker nog van pas komen de komende weken.
73 de PE1NBD, Oene.

Icom 7600, LZA 10-5, HyEndFed 40 mtr., 12JXX2. Diamond F-22.

PA9RD
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 feb 2010, 09:14
Roepletters: PA9RD
Locatie: Hoeksche Waard
Contacteer:

Re: VK5JST AERIAL ANALYSER

#137 Bericht door PA9RD »

Oene,

Analyser is hier al in gebruik geweest met de diverse hutsie-knutsie projecten in mijn vreselijke vrije vrijetijd. De home-made (High)Endfed voor 40 en 80 hangt inmiddels al aan de schoorsteen. Ben nu weer aan een andere antenne bezig dus deze analyser wordt zeker wel gebruikt hier. Inmiddels een aan het maken voor een andere mede-amateur. Wel jammer dat er geen VHF/UHF opzit, maar de meeste antennes die ik in elkaar knutsel zijn toch voor HF. Anders gebruik ik wel een doorlopende set om te kijken waar de dip zit... :lol:
TAFN 73 de
Ruud PA9RD

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indien u zich ergert aan mijn keus en gebruik van letters, cijfers en leestekens kunt u geheel naar eigen inzicht en wens een keus maken uit de volgende reeks en deze plaatsen waar u wilt:
qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm1234567890[];'\,./-=!`~@#$%^&*()_+ OH JA, DEZE TOETS, de SCHREEUW toets heb ik ook nog op mijn toetsenbord zitten :lol: ........meer niet! :mrgreen:

PE1RIX
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2013, 11:22
Roepletters: PE1RIX

Re: VK5JST AERIAL ANALYSER

#138 Bericht door PE1RIX »

Ik heb net mijn bouwpakket binnen en toen viel mijn ook op een mooiere analyser, de 35MHZ Antenna Analyzer: AAZ-0713A van http://www.foxdelta.com/ hmmm

pe5jw
Berichten: 2031
Lid geworden op: 06 dec 2006, 17:47
Roepletters: pe5jw
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: VK5JST AERIAL ANALYSER

#139 Bericht door pe5jw »

Groet, Joeri

typ en schijf fouten mogen zelf vervangen worden door de onderstaande letters en cijfers:
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890

Plaats reactie