Wie zijn er allemaal geslaagd op 5 September 2012

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Aeolus
Moderator
Berichten: 1043
Lid geworden op: 20 jan 2012, 17:22
Roepletters: PD0RT
Locatie: JO32BC
Contacteer:

Re: Wie zijn er allemaal geslaagd op 5 September 2012

#46 Bericht door Aeolus »

PA4JAN schreef: Hoor jij bij de hulp troepen als mensen het alleen niet af kunnen :lol:
neuh, meer bij de hulp troepen als mensen dingen roepen die ze voor waarheid aannemen, maar niet kunnen onderbouwen :mrgreen:

PA4JAN
Berichten: 862
Lid geworden op: 25 mei 2008, 17:55
Roepletters: PA0JCN
Locatie: Nijmegen

Re: Wie zijn er allemaal geslaagd op 5 September 2012

#47 Bericht door PA4JAN »

elsinga schreef:ook hier nog geen pasje, maar heb standaard de uitgedraaide PDF in de auto liggen en thuis ook aanwezig. Who needs a f*cking pasje anyway. :) 8)

ik heb net kontakt gehad met het AT een uit gedraaide PDF is niet wetsgeldig
Maar nogmaals mij maakt dat niks uit wat ieder doet
Het gaat er alleen om dat je dan illegaal bezig bent zonder dat je dat zou weten of willen als je gaat zenden
dat is dan een keus die je maakt nu
Mij gaat het er om dat mensen dit nu weten
Verders bemoei ik mij daar niet mee ik ben niet van de band politie
Suc6 met de hobby :D

Gebruikersavatar
FrankSD
Berichten: 251
Lid geworden op: 01 mar 2012, 19:28
Locatie: JO21UA

Re: Wie zijn er allemaal geslaagd op 5 September 2012

#48 Bericht door FrankSD »

Wel het dlza en SRE hadden dan ook beter contact gehad met het AT eerst want ik ben eraan voor de moeite legaal te worden. Ik heb dus geen adres in Nederland maar woon wel verdomme 100 meter van de grens.. nu kan ik wel de repeaters van Geleen en Eindhoven bewerken en constant bezet houden of een kilowat naar Sittard, Maastricht of Heerlen blazen :mrgreen: maar dat zal ook niet helpen.. Zie het bericht in bijlage van het AT :roll: Voor zover een "1 Europa"
Bijlagen
ATforum.jpg
Before You Speak >THINK<: Is it
True? Is it
Helpful? Is it
Inspiring? Is it
Necessary? Is it
Kind?

PA-een
Berichten: 522
Lid geworden op: 08 nov 2007, 22:41

Re: Wie zijn er allemaal geslaagd op 5 September 2012

#49 Bericht door PA-een »

PA4JAN schreef:ik heb net kontakt gehad met het AT een uit gedraaide PDF is niet wetsgeldig
Oeps, kan ik een nieuwe papieren kopie aanvragen? Juist door het bestaan van de PDF is mijn origineel op z'n minst ergens in een stoffige doos verdwenen, zo niet in het ronde archief verdwenen... :shock:

Apae
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 feb 2012, 18:12
Roepletters: PA1PAE
Locatie: JO22RM

Re: Wie zijn er allemaal geslaagd op 5 September 2012

#50 Bericht door Apae »

FrankSD: Misschien iets met een kennis net aan de andere kant van de grens, die als postadres wil fungeren, of zelfs als opsteplaats voor antennes bij een remote te bedienen set?
En anders: de kennis die je bij de DLZA hebt opgedaan komt ongetwijfeld ook van pas bij een examen voor de belgische (of duitse?) licentie.
Laatst gewijzigd door Apae op 12 okt 2012, 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.

PA4JAN
Berichten: 862
Lid geworden op: 25 mei 2008, 17:55
Roepletters: PA0JCN
Locatie: Nijmegen

Re: Wie zijn er allemaal geslaagd op 5 September 2012

#51 Bericht door PA4JAN »

PA-een schreef:
PA4JAN schreef:ik heb net kontakt gehad met het AT een uit gedraaide PDF is niet wetsgeldig
Oeps, kan ik een nieuwe papieren kopie aanvragen? Juist door het bestaan van de PDF is mijn origineel op z'n minst ergens in een stoffige doos verdwenen, zo niet in het ronde archief verdwenen... :shock:

Gewoon ff zoeken Maar of zij zich er druk om zouden maken denk ik niet

Maar dit ging gewoon even wel of niet wettig

ik dacht dat je in het buitenland de gehele hap bij je moest hebben?

PA4JAN
Berichten: 862
Lid geworden op: 25 mei 2008, 17:55
Roepletters: PA0JCN
Locatie: Nijmegen

Re: Wie zijn er allemaal geslaagd op 5 September 2012

#52 Bericht door PA4JAN »

PA-een schreef:
PA4JAN schreef:ik heb net kontakt gehad met het AT een uit gedraaide PDF is niet wetsgeldig
Oeps, kan ik een nieuwe papieren kopie aanvragen? Juist door het bestaan van de PDF is mijn origineel op z'n minst ergens in een stoffige doos verdwenen, zo niet in het ronde archief verdwenen... :shock:
Dit zal toch mogelijk moeten zijn denk ik hoor
het At vertelde dat iederen printer anders print dat kleur verschil geeft dan ook de doorslag

Antenne2m
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 aug 2009, 12:16

Re: Wie zijn er allemaal geslaagd op 5 September 2012

#53 Bericht door Antenne2m »

Is er iemand voor de F geslaagd? Wie wilt zijn cursus boek verkopen met eventueel vragenboek? Graag mailtje deze kant op.

Gebruikersavatar
PA2OLD
Berichten: 1478
Lid geworden op: 29 apr 2011, 07:56
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Wie zijn er allemaal geslaagd op 5 September 2012

#54 Bericht door PA2OLD »

PA4JAN schreef:
PA-een schreef:
PA4JAN schreef:ik heb net kontakt gehad met het AT een uit gedraaide PDF is niet wetsgeldig
Oeps, kan ik een nieuwe papieren kopie aanvragen? Juist door het bestaan van de PDF is mijn origineel op z'n minst ergens in een stoffige doos verdwenen, zo niet in het ronde archief verdwenen... :shock:
Dit zal toch mogelijk moeten zijn denk ik hoor
het At vertelde dat iederen printer anders print dat kleur verschil geeft dan ook de doorslag
Dat is eigenlijk van de gekke in dit digitale tijdperk.
Bovendien kan het haast niet kloppen.
Toen ik mijn call veranderde was ineens de oude vervallen, roepnamenlijst AT en de nieuwe actief, te zien op die zelfde lijst.
De PDF's die ik uitdraaide bevestigde dat.
Dat zou dan betekenen dat je moet wachten en niet mag zenden en met uitkomen met de nieuwe call mag pas als er post van het AT komt.
Ik vraag me af of je wel de goede persoon gesproken hebt, ik hoor wel eens zo hier en daar dat de een dit en de andere dat zegt.
Bovendien vraag ik me af, als het ooit eens voor de rechter zou komen, of het verhaal van het AT standhoudt.
Emails zijn tegenwoordig ook rechtsgeldig dus een uitgeprinte PDF (soort contract) zal dat ook wel zijn.
Bovendien is de site waar je call's aanvraagt zeer officieel, je moet tenslotte inloggen met de digiday.
Vriendelijke groet, Ben - PA2OLD / RØ6 JO21ww
Licensed since 1982.
Website: http://www.pa2old.nl

Apae
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 feb 2012, 18:12
Roepletters: PA1PAE
Locatie: JO22RM

Re: Wie zijn er allemaal geslaagd op 5 September 2012

#55 Bericht door Apae »

Ik ben geslaagd, vermoedelijk. De formele uitslag moet tenslotte nog komen.

Je kan mijn boek overnemen voor 25 euro, dat is hetzelfde als ik zelf moet betalen bij de Veron....

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3124
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Wie zijn er allemaal geslaagd op 5 September 2012

#56 Bericht door elsinga »

En op mijn site kun je de samenvatting downloaden. ;)
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Plaats reactie