Is er ook iemand die mij kan aangeven wat een eventuele goede vervanger voor de buis "JAN-CG-5R4GY" kan zijn?
Die zo ook weer in dezelfde buisvoet kan worden geplaatst, dus zonder technische ingrepen.
JAN-CG-5R4GY
Re: JAN-CG-5R4GY
.... But will it blend?
Re: JAN-CG-5R4GY
Maar als ik de foto zo zie heb je die al gevonden. Het lijkt dezelfde foto…
.... But will it blend?
-
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 09 jan 2008, 01:15
- Roepletters: pa3abk
- Locatie: Dordrecht
Re: JAN-CG-5R4GY
Volgens buizenboek CV5181.
Is nog wel te koop...
De GY is tot max 900VDC kom je een GB tegen dan is dat 450VDC
GZ34 misschien? (max 450VDC @250mA) octal voet,
Buis schijnt ontwikkelt te zijn voor gebruik op 60.000ft hoogte/vliegtuig/ballon, althans dat verklaart wellicht de schaarste en de speciale voet.
Jan/pa3abk
Is nog wel te koop...
De GY is tot max 900VDC kom je een GB tegen dan is dat 450VDC
GZ34 misschien? (max 450VDC @250mA) octal voet,
Buis schijnt ontwikkelt te zijn voor gebruik op 60.000ft hoogte/vliegtuig/ballon, althans dat verklaart wellicht de schaarste en de speciale voet.
Jan/pa3abk
Send on my T-100 via Philips STB-75 icw Elektromekano S-1250
Re: JAN-CG-5R4GY
Thanks....Jan pa3abk schreef: ↑20 feb 2024, 14:07 Volgens buizenboek CV5181.
Is nog wel te koop...
De GY is tot max 900VDC kom je een GB tegen dan is dat 450VDC
GZ34 misschien? (max 450VDC @250mA) octal voet,
Buis schijnt ontwikkelt te zijn voor gebruik op 60.000ft hoogte/vliegtuig/ballon, althans dat verklaart wellicht de schaarste en de speciale voet.
Tube5R4GY.JPG
Jan/pa3abk