PA0AHO SK

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Steef
Berichten: 3608
Lid geworden op: 14 nov 2007, 16:19

PA0AHO SK

#1 Bericht door Steef »

Ons bereikte het droevige nieuws dat op 13 Mei 2011 plotseling is overleden.
.
.
.
Ollie van de Velden PA0AHO
.
.
.
Ollie was als oud bestuurslid een trouw lid van de Vereniging Hoekse Waard en was al meer dan 50 jaar lid van de Veron.

Menig amateur heeft met hem een verbinding gemaakt als hij in Frankrijk op de camping verbleef.

Hij heeft ons in 1998 met raad en daad terzijde gestaan met de oprichting van de ATV repeater in Putterhoek.

Wij zullen Ollie missen en wensen zijn echtgenote en overige familie veel sterkte toe in dit verlies.



Veron Hoekse Waard
Wie praat luistert niet

Gebruikersavatar
SM0FLY
Berichten: 471
Lid geworden op: 09 jul 2007, 13:12
Locatie: Sorunda_Grödby bij Stockholm/ Zweden
Contacteer:

Re: PA0AHO SK

#2 Bericht door SM0FLY »

Ollie was een goede bekende van mij in de 1960 jaren in Rotterdam toen hij daar woonde. Zeer sympatieke man..
R.I.P.

/Bram

Gebruikersavatar
PA0FRI
Berichten: 2377
Lid geworden op: 19 nov 2007, 02:48
Roepletters: PA0FRI
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: PA0AHO SK

#3 Bericht door PA0FRI »

Ik heb menig QSO met hem gehad, vooral in de zestiger jaren. Jammer dat hij is ons ontvallen is.
http://pa0fri.home.xs4all.nl/ met ongeveer 200 praktische onderwerpen voor radiozendamateurs
De eerste stappen zijn theorie en simulatie, maar in de praktijk blijkt pas of het klopt.

PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

Re: PA0AHO SK

#4 Bericht door PD0MV »

SK-PA0AHO -----> R.I.P


Ik wens de nabestaande veel sterkte met het verlies, van zo te horen een trouwe OM PA0AHO


73 de .--. -.. ----- -- ...-
Ik ben ook maar een mens :wink:

Plaats reactie