PACC 2011

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

PACC 2011

#1 Bericht door PD0MV »

Hallo Allemaal

12 februari lokale tijd 13:00uur Begint de PACC 2011 contest weer dit jaar als ik het goed heb.

Ik ben benieuwd wie er allemaal dan weer QRV zijn :D

wereldweid in het buitenland zijn ook welkom :mrgreen: laat die multipliers maar komen :wink:

73 PD0MV
Laatst gewijzigd door PD0MV op 31 jan 2011, 16:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik ben ook maar een mens :wink:

Gebruikersavatar
PE4BAS
Berichten: 961
Lid geworden op: 25 dec 2005, 23:30
Roepletters: PE4BAS
Locatie: Roodeschool
Contacteer:

Re: PACC 2011

#2 Bericht door PE4BAS »

Weet niet waar je die info vandaan hebt??

Maar maak er maar Zaterdag 12 Feb. 2011 van om 13:00 lokale tijd.
:idea:

Gebruikersavatar
Ton_O_E
Berichten: 1773
Lid geworden op: 20 sep 2007, 19:59
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Re: PACC 2011

#3 Bericht door Ton_O_E »

Ik denk van vorig jaar :D :D
Als je echt benieuwt bent, wie er allemaal qrv zijn, dan moet je hier eens kijken:
http://www.zendamateur.com/viewtopic.ph ... 74&start=0
Voorheen PA3TON

PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

Re: PACC 2011

#4 Bericht door PD0MV »

klopt die datum is van vrig jaar, het is nu 12 maart, klopt helemaal. :oops:
foutje
je hebt helemaal glijk

73 PD0MV :mrgreen:
Ik ben ook maar een mens :wink:

Gebruikersavatar
PF1JM
Berichten: 644
Lid geworden op: 19 sep 2005, 19:16
Locatie: Apeldoorn JO32af

Re: PACC 2011

#5 Bericht door PF1JM »

PD0MV schreef:klopt die datum is van vrig jaar, het is nu 12 maart, klopt helemaal. :oops:
foutje
je hebt helemaal glijk

73 PD0MV :mrgreen:
Zucht...
12 februari dus.

Het helpt echt als je voordat je op "Bevestig" drukt, je het bericht nog even goed doorleest. Wat ook helpt, is als je eerst goed de info bij elkaar zoekt, voordat je een bericht plaatst.
Zo langzamerhand krijg ik de neiging om alles wat je post te negeren. Kan niet de bedoeling zijn, toch?
Smile.... Tomorrow will be worse!

ON3RMB
Berichten: 322
Lid geworden op: 26 aug 2010, 20:58
Locatie: JO21OD
Contacteer:

Re: PACC 2011

#6 Bericht door ON3RMB »

De tijd die Marc hier in het forum steekt, zou hij beter besteden aan het bestuderen van zijn F-cursus alsook wat leuke contacten te maken op HF denk ik zo. :wink:
73's de ON3RMB, Kristof
IC-703 // IC-202 // Yaesu VX-7R // Yaesu FT-8800 // Fritzel FD4 // Diamond V2000 // 4-elements Yagi for 2M portable // Buddipole

Gebruikersavatar
Steef
Berichten: 3608
Lid geworden op: 14 nov 2007, 16:19

Re: PACC 2011

#7 Bericht door Steef »

In zijn onderschrift staat: PD0MV - Een Hele Enthousiaste Radiozendamateur

Laten we dat AUB zo houden!

Als je jezelf er niet aan ergert, val het veel meer mee :wink:
En je weet nooit helemaal de persoonlijke situatie van iemand.
Wie praat luistert niet

PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

Re: PACC 2011

#8 Bericht door PD0MV »

ON3RMB schreef:De tijd die Marc hier in het forum steekt, zou hij beter besteden aan het bestuderen van zijn F-cursus alsook wat leuke contacten te maken op HF denk ik zo. :wink:

aan de f licentie besteed ik om de avond tijd aan, en van leuke Hf verbindingen maken is ook tijd genoeg.


73 PD0MV
Ik ben ook maar een mens :wink:

PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

Re: PACC 2011

#9 Bericht door PD0MV »

Steef schreef:In zijn onderschrift staat: PD0MV - Een Hele Enthousiaste Radiozendamateur

Laten we dat AUB zo houden!

Als je jezelf er niet aan ergert, val het veel meer mee :wink:
En je weet nooit helemaal de persoonlijke situatie van iemand.

steef, daar heb je glijk, ik heb ook wel is gezegt dat ik een vorm van autisme heb, alleen denken sommige dat ik dat dan als excuus ga gebruiken voor elke fout waar ik door andere radioamateurs op gewezen wordt :? . als ik dan zeg , '' ja maar ik heb autisme'' zien ze dat als excuus.

De gene Die mij beter kennen mensen van de veron club van Gouda, en niet te vergeten de gene die mij de N licence heeft geleerd en die mij ook gaat helpen met de F licence als hij wat meer tijd voor me heeft vanwege het verbouwen van zijn nieuwe huis die ook club lid van Gouda, die kennen mij wat beter waarvan de amateur die mij leert hoe en wat over de F licence voorheen N licence, die weet ook hoe en wat mijn situatie is.

Overigens, Neem ik de overige amateurs van dit forum niet kwalijk dat ze moeite hebben, mits ze zelf ook met jongeren werken met beperkingen dat ze iets weten hoe om te gaan met zulke mensen, is het en blijft het toch soms lastig en soms zo lastig dat er wel is hier en daar een mis communicatie optreed.


PS nogmaals ik neem het jullie niet kwalijk. 73 en het alle beste van PD0MV
Ik ben ook maar een mens :wink:

PA3BAS
Berichten: 2609
Lid geworden op: 07 jan 2011, 22:19
Roepletters: PA3BAS
Locatie: JO21XX

Re: PACC 2011

#10 Bericht door PA3BAS »

He Marc,

Misschien een wat ingetrapte deur maar weet je dat je F-examens on-line kan oefenen? Er is een website waar je ze van de afgelopen 10 jaar(of zo...) kan doen. Zit geen tijdsdruk achter en je kan ook zien hoe goed je het examen hebt gemaakt als je klaar bent. Heb ik erg veel aan gehad.

http://www.ham-radio.nl/examens/inleidingexam.htm

Als je daar naar beneden scrolt zie je de vragen voor F.

Succes!
.... But will it blend?

PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

Re: PACC 2011

#11 Bericht door PD0MV »

pa3bas schreef:He Marc,

Misschien een wat ingetrapte deur maar weet je dat je F-examens on-line kan oefenen? Er is een website waar je ze van de afgelopen 10 jaar(of zo...) kan doen. Zit geen tijdsdruk achter en je kan ook zien hoe goed je het examen hebt gemaakt als je klaar bent. Heb ik erg veel aan gehad.

http://www.ham-radio.nl/examens/inleidingexam.htm

Als je daar naar beneden scrolt zie je de vragen voor F.

Succes!
HEy PA3BAS

Ja die site heb ik wel is opgezocht, inderdaad kun je ze oefenen, en de deur intrappen wat de hobby aangaat altijd TOEGESTAAN he , Hi

73 PD0MV
Ik ben ook maar een mens :wink:

Gebruikersavatar
Ton_O_E
Berichten: 1773
Lid geworden op: 20 sep 2007, 19:59
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Re: PACC 2011

#12 Bericht door Ton_O_E »

Oefen dan ook zeker het examen van 2010, want volgens mij is er één en ander veranderd aan de leerstof vorig jaar.
Er zit meer digitale techniek in.
Ik denk niet dat het er moeilijker van geworden is (kan er mee te maken hebben dat digitale techniek een groot deel van mijn beroep is)
Voorheen PA3TON

PA3BAS
Berichten: 2609
Lid geworden op: 07 jan 2011, 22:19
Roepletters: PA3BAS
Locatie: JO21XX

Re: PACC 2011

#13 Bericht door PA3BAS »

Als nieuwe zendamateur (anno 3 nov 2010) kan ik inderdaad beamen dat er een hoop digitale techniek inzat. Van die logische stroomschema's met AND, NAND, OR, XOR, etc. schakelingen
.... But will it blend?

Plaats reactie