DX dinner friedrichshafen 2010

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
on7ru
Berichten: 67
Lid geworden op: 21 aug 2008, 22:28
Locatie: Aalter
Contacteer:

DX dinner friedrichshafen 2010

#1 Bericht door on7ru »

Hi,

Volgende week trek ik met collega ON7DR naar het hamradio mekka.
Zoek informatie betreffende het DX dinner, maar ik vind niet meteen info.

Is dit op uitnodiging? Kan je nog inschrijven? Waar vindt dit plaats?

Alvast bedankt voor de info



Frank, ON7RU
http://www.on7ru.net
http://www.twitter.com/on7ru

Gebruikersavatar
on4ma
Berichten: 549
Lid geworden op: 01 nov 2008, 11:52
Roepletters: ON4MA
Locatie: Belgie
Contacteer:

Re: DX dinner friedrichshafen 2010

#2 Bericht door on4ma »

BCC-Buffet
Das BCC-Buffet wird schon seit einigen Jahren vom Bavarian Contest Clubs veranstaltet und ist eine Abendveranstaltung, die wie ein Magnet Jahr für Jahr immer mehr Besucher anzieht. Im letzten Jahr trafen sich dort mehr als 300 Contester und DXer aus vielen Ländern. Es ist damit mittlerweile eine der größten Veranstaltungen für der Contestszene geworden und wird auch heuer wieder wie im Vorjahr in der EADS-Werkskantine in Immenstaad am Bodensee (ca. 11 km westlich von Friedrichshafen, direkt an der B31, ausreichend Parkplätze vorhanden) am Samstagabend ab 19 Uhr stattfinden. Der Unkostenbeitrag ist für das Grill-Buffett vorgesehen - garantiert lecker! Die Getränke gehen auf eigene Rechnung. Damit auch jeder angemeldete Gast einen ordentlichen Platz bekommt, müssen wir die Teilnehmerzahlen begrenzen, Voranmeldung lohnt sich!
Wie freuen uns auf Euren Besuch!
Termin: Samstag, 26.6.2010 von 19 Uhr bis ??? Uhr

Ort:


Kantine der EADS, Claude-Dornier-Str. 1, 88090 Immenstaad, Immenstaad am Bodensee
Link Google-Maps
Wegbeschreibung: Von der Messe Richtung Innenstadt Friedrichshafen fahren. Der Beschilderung Richtung Meersburg folgen, Knapp 2 km nach Fischbach links abbiegen - Schild "EADS".
Wer eine Mitfahrgelegenheit sucht, meldet sich am besten ab ca. 17 Uhr am BCC-Stand.
Eintritt
(inkl. Buffet): 21 EUR (jeder bekommt sein Namensschild als Eintrittskarte)
Es gibt 2 EUR Frühbucherrabatt bei verbindlicher Anmeldung und Bezahlung bis zum 20.6.10 (= 19 EUR).
Anmeldung: Entweder über unser Bestellformular oder auf der HAM RADIO am BCC-Stand (Halle A1, Nr. 173)
Zahlungsweise: per Überweisung (Daten werden im Bestellformular nach Bestellung bekannt gegeben) oder auf der HAM RADIO am BCC-Stand (Halle A1, Nr. 173)

on7ru
Berichten: 67
Lid geworden op: 21 aug 2008, 22:28
Locatie: Aalter
Contacteer:

Re: DX dinner friedrichshafen 2010

#3 Bericht door on7ru »

Bedankt voor de snelle reactie mark.

Ik dacht dat er vorig jaar ook een dinner was aan de oever van het meer, maar ik kan me vergissen.
Is dit een andere (DX) dinner?

groeten,

ON7RU

andre
Berichten: 2469
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: DX dinner friedrichshafen 2010

#4 Bericht door andre »

ik kan je de Griek aan de boulevard aanbevelen. In het Ham weekend vind je ook daarbinnen alleen maar zendamateurs.
Maarja, das ieder voor zich, dus niet georganiseerd. Maar wel een uitstekende keuken.
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

Gebruikersavatar
on4ma
Berichten: 549
Lid geworden op: 01 nov 2008, 11:52
Roepletters: ON4MA
Locatie: Belgie
Contacteer:

Re: DX dinner friedrichshafen 2010

#5 Bericht door on4ma »

on7ru schreef:Bedankt voor de snelle reactie mark.

Ik dacht dat er vorig jaar ook een dinner was aan de oever van het meer, maar ik kan me vergissen.
Is dit een andere (DX) dinner?

groeten,

ON7RU
BCC treffen is ieder jaar , maar het barst uit zijn voegen , daarmede de voorinschrijvingen.
Hierop ontmoet je de gekende meute dx'ers, dxpeditioners. Vorig jaar was het in de zelfde unif gebouw.
Het aanschuiven duurde wat langer voor het eten , maar ondertussen babbel je maar. Zo had ik vorig
jaar na alle qso's die ik met hem voerde op een van zijn conteststations en dxpedities een eyeball qso met OH2BH Martti.

Was als ervaring zoiets dat je voor het eerst gaat solliciteren voor een job :lol:


Aan het meer gaan we steeds op donderdagavond iets eten ,en op vrijdag zien we het dan wel , naar een of ander treffen.

Gebruikersavatar
on4ma
Berichten: 549
Lid geworden op: 01 nov 2008, 11:52
Roepletters: ON4MA
Locatie: Belgie
Contacteer:

Re: DX dinner friedrichshafen 2010

#6 Bericht door on4ma »

andre schreef:ik kan je de Griek aan de boulevard aanbevelen. In het Ham weekend vind je ook daarbinnen alleen maar zendamateurs.
Maarja, das ieder voor zich, dus niet georganiseerd. Maar wel een uitstekende keuken.
Een amateur bang van de wind ? Dat is de verzekeringsmakelaar ik niet :lol: :lol: :lol:

Plaats reactie