PZ1AP silent key

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
pa5cal
Beheerder
Berichten: 1999
Lid geworden op: 17 jan 2008, 22:22

PZ1AP silent key

#1 Bericht door pa5cal »

In mijn mail ontving ik onderstaand bericht:

Beste Leden,

Op Vrijdag is in Paramaribo Suriname ons lid PZ1AP
Arnold Polsbroek overleden.
Hij heeft 2 december jongsleden de leeftijd van 78 jaar met zijn familie gevierd en vrijdag is hij in zijn stoel voor de tv rustig ingeslapen. We zullen zijn qso.'s missen elke avond.
PZ1AP SK

-P

andre
Berichten: 2469
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: PZ1AP silent key

#2 Bericht door andre »

Altijd weer even schrikken na het lezen van dergelijke berichten. Ik heb een aantal verbindingen met Arnold mogen maken. Opvallend altijd was de tijd die Arnold in een verbinding stak. Meer als de gebruikelijke 59-73 van tegenwoordig. We zullen zijn Hollands geluid rond de 14.160 wel missen vanuit Suriname.
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

Gebruikersavatar
SM0FLY
Berichten: 471
Lid geworden op: 09 jul 2007, 13:12
Locatie: Sorunda_Grödby bij Stockholm/ Zweden
Contacteer:

Re: PZ1AP silent key

#3 Bericht door SM0FLY »

pa5cal schreef:In mijn mail ontving ik onderstaand bericht:

Beste Leden,

...
PZ1AP SK

-P
Heel jammer dat te horen. 45 jaar lang QSO:s met hem gehad, begonnen in 1964 toen hij in Nederland woonde met de call PA0AJP
R.I.P.

/b

Gebruikersavatar
PD5CL
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 nov 2009, 22:00
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: PZ1AP silent key

#4 Bericht door PD5CL »

Droevig dit bericht te moeten vernemen.
De VERON A12 Dordrecht heeft voor het laatst verbinding met Arnold - PZ1AP gehad op 18-09-09.
Wij houden hem in gedachten en zullen hem missen.

Corné - PD5CL
secretaris VERON A12 Dordrecht

Plaats reactie