Voorstel tot het wijzigingen in het aantal registraties

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PE1PQX
Berichten: 4529
Lid geworden op: 06 jun 2011, 21:51
Roepletters: PE1PQX
Locatie: Emmen (JO32LS)
Contacteer:

Re: Voorstel tot het wijzigingen in het aantal registraties

#46 Bericht door PE1PQX »

@pe5ed: hier is een normale discussie gaande zonder het heikele N vs F geneuzel.. Dit stond zelfs niet eens ter discussie. Even dit topic goed doorlezen dus.
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

pe5ed
Berichten: 280
Lid geworden op: 11 jan 2009, 21:13
Locatie: Haarlem

Re: Voorstel tot het wijzigingen in het aantal registraties

#47 Bericht door pe5ed »

Ik ben zeer goed in staat om te lezen.
En zie een nieuwe gebruiker die bij zijn eerste posting een nogal vreemd voorstel meldt, dat naar zeggen naar 'belanghebbenden' is verstuurd.
Om dan vervolgens niet meer op te duiken na een poosje.... Zie ook de opmerking van PE5T.
Maar zie mijn verzoek maar als niet gedaan, en ga rustig door met de discussie.

Gebruikersavatar
PE1PQX
Berichten: 4529
Lid geworden op: 06 jun 2011, 21:51
Roepletters: PE1PQX
Locatie: Emmen (JO32LS)
Contacteer:

Re: Voorstel tot het wijzigingen in het aantal registraties

#48 Bericht door PE1PQX »

Zou je mij dan AUB willen aanwijzen in dit topic waar wel een N vs F discussie ontstond?? Wellicht dat ik ergens over heen heb gelezen?
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Voorstel tot het wijzigingen in het aantal registraties

#49 Bericht door elsinga »

[mod] Heren, laten we hier niet een "zoek de N/F discussie" topic van maken. Als het echt die kant uit ging had ik wel ingegrepen. ;) [/mod]
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Plaats reactie