Zendamateurs moeten weer vergoeding betalen voor machtiging!

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Bericht
Auteur
Radioot
Berichten: 1038
Lid geworden op: 09 aug 2009, 04:47

Re: Zendamateurs moeten weer vergoeding betalen voor machtig

#181 Bericht door Radioot »

Als we elkaar nu toch de waarheid gaan vertellen:

Je bent gewoon niet slim genoeg om het te zien. Daarnaast schort en nog al wat aan je discussie vaardigheden.

Ik heb fiducie met je omdat ik in zie dat je daar niet veel aan kunt doen, maar er zitten wel grenzen aan mijn begrip.
En die grenzen heb je nu wel bereikt.

Gebruikersavatar
PA3DAT
Berichten: 6271
Lid geworden op: 21 sep 2008, 08:08
Roepletters: PA3DAT
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Zendamateurs moeten weer vergoeding betalen voor machtig

#182 Bericht door PA3DAT »

Fiducie is vertrouwen. Fiducie heb je in iets, niet met iets.
Je zegt dus feitelijk tegen Kees: "Ik heb vertrouwen in je omdat ik in zie dat je daar niet veel aan kunt doen,
maar er zitten wel grenzen aan mijn begrip."

Rare uitspraak, misschien schort er ook iets aan jouw vaardigheden... :wink: :mrgreen:
73 de Aloys PA3DAT / PA6D / 5P4W / KE2CZI

Radioot
Berichten: 1038
Lid geworden op: 09 aug 2009, 04:47

Re: Zendamateurs moeten weer vergoeding betalen voor machtig

#183 Bericht door Radioot »

fiducie: geloof in de degelijkheid of betrouwbaarheid van iets of iemand

Gebruikersavatar
PE1PQX
Berichten: 4546
Lid geworden op: 06 jun 2011, 21:51
Roepletters: PE1PQX
Locatie: Emmen (JO32LS)
Contacteer:

Re: Zendamateurs moeten weer vergoeding betalen voor machtig

#184 Bericht door PE1PQX »

de fiducie zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [fi'dysi] (geen-weinig) fiducie hebben in (iets) ((geen-weinig) vertrouwen hebben in (iets)) `Ik ga het overleg actief in, maar ik heb er weinig fiducie in.` © Kernerman Dictionaries. SpellingCorrect gespeld: 'fiducie
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/fiducie

Wie er nu gelijk heeft laat ik in het midden.
Suggestie is dan ook om weer on topic verder te discussiëren??
73', André PE1PQX (Site: http://www.pe1pqx.eu)

"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10, Apollo 10, Apollo 16, STS-1, STS-9)

Gebruikersavatar
ON9KVE
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 jul 2009, 19:25
Roepletters: ON9KVE

Re: Zendamateurs moeten weer vergoeding betalen voor machtig

#185 Bericht door ON9KVE »

Radioot schreef:Als we elkaar nu toch de waarheid gaan vertellen:

Je bent gewoon niet slim genoeg om het te zien. Daarnaast schort en nog al wat aan je discussie vaardigheden.

Ik heb fiducie met je omdat ik in zie dat je daar niet veel aan kunt doen, maar er zitten wel grenzen aan mijn begrip.
En die grenzen heb je nu wel bereikt.
1. heb ik aangegeven dat ik geen puzzels oplos. Als je niet verder geholpen wilt worden of over je klachten wilt praten, zoek je het inderdaad zelf maar uit.
2. ik claim niet dat ik een waarheid aan het vertellen ben; in mijn ogen (en dat hoeft dus niet de waarheid te zijn) ben je iemand die graag klaagt en verder niks onderbouwt; dat is slechts wat ik je vroeg
3. volgens mij discussieren we helemaal niet, maar is het met name een monoloog van jou (klagen) en wil je verder niks zeggen
4. met het woord fiducie heb je wellicht iets te hoog gegrepen (je bedoelde waarschijnlijk compassie)
5. en dat er grenzen aan je begrip zit, had ik inmiddels allang begrepen.
73
Kees
ON9KVE


______________________________________________________________

Gebruikersavatar
PD7P
Berichten: 999
Lid geworden op: 03 nov 2009, 19:50
Locatie: Breda

Re: Zendamateurs moeten weer vergoeding betalen voor machtig

#186 Bericht door PD7P »

Ik wíst dat er een goede reden was dat ik bijna niet meer op dit forum kwam........ :? :?

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3129
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Zendamateurs moeten weer vergoeding betalen voor machtig

#187 Bericht door elsinga »

[mod] ik ben er nu wel klaar mee, slot er op [/mod]
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Gesloten