(ex)PEINSV Silent key

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
andre
Berichten: 2469
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

(ex)PEINSV Silent key

#1 Bericht door andre »

Vandaag kwam ik te horen dat zaterdag jl Frank Ruitenburg zeer plotseling is overleden op 51 jarige leeftijd.
Frank was een bevlogen elektronicus die je altijd bijstond met lastige vraagstukken.
In het begin van zijn periode als radio amateur PE1NSV, is hij heel veel met packet radio actief geweest, later in de regio Capelle met ATV.
Mede door beleid van het AT heeft Frank enige jaren geleden zijn call ingeleverd en is hij zich toe gaan leggen op decoderen van P2000. Hij had daarvoor een toonaangevende website.

Ik kende Frank al ruim 30 jaar, ben hem geruime tijd uit het oog verloren maar had recent weer contact met hem gehad waarbij we bij elkaar op de koffie zijn geweest om het contact weer wat aan te sterken.

Hiervandaan wens ik dan ook allereerst zijn directe familie alle sterkte toe om dit plotselinge overlijden te dragen.
Verder alle vrienden en bekenden van Frank.
De crematie vind morgen, vrijdag 11 september, plaats in Capelle a/d IJssel .

RIP, Frankie Plankie.

André.
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

Gebruikersavatar
Juul - PE0GJG
Berichten: 3359
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:29
Roepletters: PE0GJG
Locatie: JO22TJ - Biddinghuizen
Contacteer:

Re: (ex)PEINSV Silent key

#2 Bericht door Juul - PE0GJG »

Verdorie, veel te vroeg natuurlijk !



Ps. Maar;" mede door beleid van AT ?"
"radio Veronica - de zeezender geschiedenis" - http://www.norderney.nl

PE0GJG sinds 1975

Plaats reactie