54e VERON Dag voor de Radio Amateur (DvdRA) 2014

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PA2LO
Berichten: 815
Lid geworden op: 23 jun 2008, 21:25
Locatie: Ermelo, Gelderland
Contacteer:

Re: 54e VERON Dag voor de Radio Amateur (DvdRA) 2014

#1 Bericht door PA2LO »

Even een trapje ophoog. 't Is immers volgende week zaterdag alweer!

Gebruikersavatar
Randy
Berichten: 880
Lid geworden op: 18 okt 2011, 23:30
Roepletters: PH4X
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: 54e VERON Dag voor de Radio Amateur (DvdRA) 2014

#2 Bericht door Randy »

Ich bin Dabei! Tot volgende week allemaal!

Gebruikersavatar
PF1JM
Berichten: 641
Lid geworden op: 19 sep 2005, 19:16
Locatie: Apeldoorn JO32af

Re: 54e VERON Dag voor de Radio Amateur (DvdRA) 2014

#3 Bericht door PF1JM »

Ik zou op de A1 de afslag Apeldoorn-Zuid (20) nemen. Aan de A50 is geen afslag Apeldoorn-Zuid.

Trouwens, ik neem helemaal geen afslag. Ik kom lekker op het fietsje! :twisted:
Smile.... Tomorrow will be worse!

PE2HD
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 aug 2006, 06:47
Locatie: Eindhoven

Re: 54e VERON Dag voor de Radio Amateur (DvdRA) 2014

#4 Bericht door PE2HD »

sjaak afhaak schreef:Het Centraal .......... Wie zich op de DvdRA opgeeft als lid van de VERON, betaalt pas met ingang van januari 2014. .........
Ik neem aan dat hier 2015 moet staan? :?

Gebruikersavatar
PH2LB
Berichten: 1432
Lid geworden op: 06 mar 2013, 20:31
Roepletters: PH2LB
Locatie: Almelo/JO32HI
Contacteer:

Re: 54e VERON Dag voor de Radio Amateur (DvdRA) 2014

#5 Bericht door PH2LB »

Hoewel we vandaag laat aanwezig waren 12:10 i.v.m. met paardrijden van de YL, hebben we ons uitstekend vermaakt. De kinderen hebben met veel interesse bij de zelfbouw projecten gekeken (ik uiteraad ook), en de voorraad zelfbouw materialen mooi aangevuld.

Eerste komende project : GPS gestuurde UTC/Localtime/Lat-Lon/Locator klok op een daar voor weinig aangeschafte 4 x 20 karakter groot formaat LCD display. en voor de rest van de week tijdens de reistijd leesvoer in de vorm van 2 boeken van "PA0SE Reflecties Technische Notities". zo vervelend :-)
73, Lex

"Computers are fun, but there is more between one and zero"
www.ph2lb.nl . . . . facebook.com/PH2LB

Gebruikersavatar
PE9DX
Berichten: 489
Lid geworden op: 10 jan 2010, 00:08
Roepletters: PE9DX
Locatie: Winschoten
Contacteer:

Re: 54e VERON Dag voor de Radio Amateur (DvdRA) 2014

#6 Bericht door PE9DX »

Gisteren ook naar de D v/d A geweest zoals eigenlijk elk jaar en dat al reeds meer dan 20 jaar.
Raak ik dan nooit uitgekeken / uitgekocht?
Nee hoor en dat heeft mede te maken dat op deze markt er vaak net even andere handelaren staan dan je op elke andere markt aantreft.
Vraag me niet waarom, maar tussen de reguliere handelaren zie je hier toch ook vaak stands van mensen welke eenmalig hun zolder leegruimen en tot verkoop in Apeldoorn overgaan.
En juist bij deze mensen kun je vaak tegen amateur prijzen zaken doen.

Ook alle activiteiten die rondom de markt worden georganiseerd geeft deze markt net even het stukje meerwaarde wat je niet aantreft op andere markten.
Heb dan ook diverse mensen uit mijn regio getroffen die nog niet eerder waren geweest en die verbaasd waren over de kwantiteit en kwaliteit van deze markt!

Ook nog minpuntjes opgevallen, nee hoor helemaal niet!

Johan-PE9DX.

ps mijn top 3 van markten in Nederland, Meppel, Apeldoorn, Den Bosch.
member SATNOGS project

http://www.pe9dx.com

Gebruikersavatar
PA3HMP
Berichten: 2298
Lid geworden op: 06 jul 2011, 15:03
Locatie: Lage Mierde
Contacteer:

Re: 54e VERON Dag voor de Radio Amateur (DvdRA) 2014

#7 Bericht door PA3HMP »

Vergeleken met een paar jaar geleden waren er wat minder stands, vooral boven was het vrij leeg, maar goed toch een paar spulletjes kunnen vinden voor een nieuw knutselprojectje, helaas niet alles kunnen vinden, sommige onderdelen worden schaars, de etens stands maar overgeslagen, 2,70 voor en uitgedroogd worstebroodje(of iets wat daar voor door moet gaan) nee dank je, wat dat betreft lijken ze Rosmalen van de troon te willen stoten kwa hoge prijzen.

De parkeerplaatsen aan de overkant van de hal/weg stonden overvol, uiteraard want dan hoef je geen 3 euro parkeergeld te betalen :mrgreen:
Maar goed al met al toch weer een hoop bekenden tegengekomen en een leuke dag gehad, en aan projecten voor de winter had ik toch al geen gebrek dus ik kom de winter wel door tot Rosmalen :mrgreen:

ook nog een leuke tijger gezien, altijd leuk voor een glimlach op je gezicht

Gebruikersavatar
Randy
Berichten: 880
Lid geworden op: 18 okt 2011, 23:30
Roepletters: PH4X
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: 54e VERON Dag voor de Radio Amateur (DvdRA) 2014

#8 Bericht door Randy »

Voor wie loten gekocht heeft maar de prijsuitreiking niet bij kon wonen: https://www.veron.nl/nieuws/uitslag-dvdra-2014-loterij/

Plaats reactie