Snel reageren: man bijt hond op bezoek tijdens de JOTA?

Hier staan belangrijke mededelingen. Activiteiten en electronicatopics horen in een andere rubriek thuis.
Forumregels
Plaats hier uitsluitend belangrijke mededelingen. Elektronicatopics en activiteiten horen hier niet thuis. Daar is zijn afzonderlijke rubrieken voor.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA3DAT
Berichten: 6270
Lid geworden op: 21 sep 2008, 08:08
Roepletters: PA3DAT
Locatie: Kampen
Contacteer:

Snel reageren: man bijt hond op bezoek tijdens de JOTA?

#1 Bericht door PA3DAT »

Ik heb net "Man Bijt Hond" aan de telefoon gehad. Ik heb het afgewimpeld, ik heb ze verteld dat naar mijn
mening hún benadering meer afbreuk doet aan onze hobby dan dat het eraan bijdraagt. Zelf heb ik er geen
zin aan.

Tijdens het gesprek bleek dat ze geinteresseerd zijn in de komende JOTA-JOTI eind volgende week. En dat
ze daarbij op zoek zijn naar 'gepassioneerde zendamateurs'. Ze willen dus graag komen filmen tijdens de
JOTA, en daar een item over maken.

Ik heb het telefoonnummer van de redactrice. Is één van jullie geinteresseerd, stuur me dan een pb dan
krijg je het telefoonnumer en kun je ze bellen. Wel snel reageren, het is kort dag en de JOTA is eind
volgende week!
73 de Aloys PA3DAT / PA6D / 5P4W / KE2CZI

Dennisd
Berichten: 507
Lid geworden op: 08 feb 2012, 08:41

Re: Snel reageren: man bijt hond op bezoek tijdens de JOTA?

#2 Bericht door Dennisd »

Waarom vind je dat het afbraak is? :D ,die mensen hebben best veel filmpjes gemaakt en best leuke ham gerelateerde filmpjes
ach,sommige hebben een pyjama aan, de ander vind atv geweldig ,het is juist mooi,deze diversiteit.

Maar hoop wel dat er iemand voor komt, het is toch weer publiciteit. :) succes met de zoektocht..

PE2CH

#3 Bericht door PE2CH »

...
Laatst gewijzigd door PE2CH op 22 okt 2013, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.

andre
Berichten: 2469
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: Snel reageren: man bijt hond op bezoek tijdens de JOTA?

#4 Bericht door andre »

Zelfs een item met Jan Corver weten ze zo te draaien dat het zeker niet representatief is voor de wereld die zich 'radio amateur noemt' In dat kader kan ik PA3DAT wel gelijk geven.
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

Gebruikersavatar
PF9ZX
Berichten: 1685
Lid geworden op: 28 jul 2011, 15:47
Roepletters: PF9ZX
Locatie: Zandvoort (JO22GI)

Re: Snel reageren: man bijt hond op bezoek tijdens de JOTA?

#5 Bericht door PF9ZX »

Het is niet voor niets een programma met een knipoog. Ik kijk er graag naar iedere dag.
Als het te serieus benaderd wordt, is er niemand meer die radiozendamateur zou willen worden. :wink:
73' Marcel
PF9ZX

NL=modern dictatoriaal land waarin steeds minder mag en steeds meer moet

----------
https://www.pf9zx.nl |Twitter: http://twitter.com/PF9ZX | Facebook: http://facebook.com/pf9zx


"All we ever hear from you is blah blah blah. All we ever do is go ja ja ja."
NL: vrijheid is steeds minder mogen en meer moeten

pe1br
Berichten: 618
Lid geworden op: 06 mar 2007, 00:23
Locatie: Enschede

Re: Snel reageren: man bijt hond op bezoek tijdens de JOTA?

#6 Bericht door pe1br »

Zorg er voor dat je dit soort dingen in de hand houd.
De journalist mag vragen wat hij wil maar maak goede afspraken over wat wel en niet uitgezonden mag worden.
Vraag of je de gemonteerde beelden eerst mag bekijken voor ze op tv uitgezonden worden.

Willen ze hier niet aan meewerken dan weet je van tevoren al dat ze alleen maar een dom verhaal willen schrijven waar niemand iets aan heeft.

PA3BAS
Berichten: 2609
Lid geworden op: 07 jan 2011, 22:19
Roepletters: PA3BAS
Locatie: JO21XX

Re: Snel reageren: man bijt hond op bezoek tijdens de JOTA?

#7 Bericht door PA3BAS »

pe1br schreef:Zorg er voor dat je dit soort dingen in de hand houd.
De journalist mag vragen wat hij wil maar maak goede afspraken over wat wel en niet uitgezonden mag worden.
Vraag of je de gemonteerde beelden eerst mag bekijken voor ze op tv uitgezonden worden.

Willen ze hier niet aan meewerken dan weet je van tevoren al dat ze alleen maar een dom verhaal willen schrijven waar niemand iets aan heeft.
Als journalist zou ik daar niet mee akkoord gaan. Afspreken waar het over mag gaan kan, maar inzage in de montage gaat meestal niet gebeuren.

(hier sprak de video-editor.....)
.... But will it blend?

Plaats reactie