repeater in Uden PI2UDN is die uit de lucht? Of.............

Allerlei informatie en nieuwtjes over de diverse repeaters.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
pa3fsy
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 jul 2009, 11:25
Roepletters: PA3FSY
Locatie: Landerd / 7B

repeater in Uden PI2UDN is die uit de lucht? Of.............

#1 Bericht door pa3fsy »

PI2UDN Uden 431,6375 430,0375 JO21TP 71,9

Bovenstaand zijn de gevens, van de repeater van Uden, maar ik hoor hem nooit als ik er ben en ook kan ik hem niet openen, heeft iemand enig idee omtrent de status van deze repeater?

Best Dirk Pa3fsy
Sed quis custodiet ipsos custodes [ Maar wie zal de wachters zelf bewaken? ]

Best 73 Dirk PA3FSY

pa5cal
Beheerder
Berichten: 1999
Lid geworden op: 17 jan 2008, 22:22

Re: repeater in Uden PI2UDN is die uit de lucht? Of.........

#2 Bericht door pa5cal »

Dit is een speel repeater van de beheerder zo lijkt het en staat alleen maar aan als de eigenaar thuis is en hem zelf gebruiken wil. Meestal zit hij dan met een en hetzelfde tegenstation te babbelen. Klaarblijkelijk heeft meneer ook weinig interesse in andere stations of is hij zo doof als een kwartel. Ik heb ooit eens aangeroepen vanuit odiliapeel (wat er naast ligt) met 100watt zelfs krijg ik nog geen respons.

Ik denk dat ook dat het beter is deze repeater uit de verschillende lijsten te schrappen gezien hij niet nuttig inzetbaar is.

-P

pd0aqk
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 mar 2010, 00:45

Re: repeater in Uden PI2UDN is die uit de lucht? Of.........

#3 Bericht door pd0aqk »

pa5cal schreef:Dit is een speel repeater van de beheerder zo lijkt het en staat alleen maar aan als de eigenaar thuis is en hem zelf gebruiken wil. Meestal zit hij dan met een en hetzelfde tegenstation te babbelen. Klaarblijkelijk heeft meneer ook weinig interesse in andere stations of is hij zo doof als een kwartel. Ik heb ooit eens aangeroepen vanuit odiliapeel (wat er naast ligt) met 100watt zelfs krijg ik nog geen respons.

Ik denk dat ook dat het beter is deze repeater uit de verschillende lijsten te schrappen gezien hij niet nuttig inzetbaar is.

-P
Wat een bullshit verhaal.
PI2UDN is inmiddels al meer dan 3 jaar uit de lucht en verkocht.
Is toen verkocht aan een amateur in Heteren en een half jaar later opgestelt in Menaldum Friesland.
Stel je eerst eens op de hoogte via een officiële repeaterlijst alvorens dit soort uitspraken te doen.
En dat schrappen uit repeaterlijsten gebeurd domweg niet omdat de heren daar niet zo veel zin in hebben.
We hebben destijds alle daarvoor geeigende kanalen aangeschreven dat PI2UDN definitief uit de lucht is.
Maar ja uit Odiliapeel valt ook niet zoveel zinnigs te verwachten...

Gebruikersavatar
PD7P
Berichten: 999
Lid geworden op: 03 nov 2009, 19:50
Locatie: Breda

Re: repeater in Uden PI2UDN is die uit de lucht? Of.........

#4 Bericht door PD7P »

dat zou je ook een beetje anders kunnen formuleren :? :?

Gebruikersavatar
pa3met
Berichten: 1486
Lid geworden op: 21 apr 2006, 19:09
Roepletters: PA3MET
Locatie: IJsselstein
Contacteer:

Re: repeater in Uden PI2UDN is die uit de lucht? Of.........

#5 Bericht door pa3met »

MotorolaFreak schreef: Wat een bullshit verhaal.
hij schrijft ook "zo lijkt het" -- dis dat zegt niks van de werkelijkheid.
MotorolaFreak schreef: Stel je eerst eens op de hoogte via een officiële repeaterlijst alvorens dit soort uitspraken te doen.
[...]
We hebben destijds alle daarvoor geeigende kanalen aangeschreven dat PI2UDN definitief uit de lucht is.
Maar ja uit Odiliapeel valt ook niet zoveel zinnigs te verwachten...
de reactie komt niet uit Odiliapeel; het geeft meer aan dat indertijd klaarblijkelijk gebruik van die repeater niet
echt zinnig was cq werkte.
MotorolaFreak schreef: En dat schrappen uit repeaterlijsten gebeurd domweg niet omdat de heren daar niet zo veel zin in hebben.
staat wat dat betreft in schrik contrast met de "zo lijkt het" -- hier trek je een conclusie die je misschien niet eens kunt hard maken. Ik zou zeggen -- die nog eens wat moeite om dat ding uit de lijst(en) te krijgen.
IC7851; IC202S; TH-F7E; MD380; IC7000(+4m); IC7300; IC9700, IC705, X6100

pa5cal
Beheerder
Berichten: 1999
Lid geworden op: 17 jan 2008, 22:22

Re: repeater in Uden PI2UDN is die uit de lucht? Of.........

#6 Bericht door pa5cal »

Opmerkelijk dat ik dan activiteit gehoord heb 1 of 2 jaar geleden op die frequentie, maargoed ik weet inderdaad niet van de hoed en de rand.

Ik weet wel dat ik destijds netjes onder noemen van mijn call getracht heb binnen een lopend gesprek in te breken, omdat ik als sinds 2007 ofzo benieuwd was naar het verhaal achter deze repeater, immers, elke repeater enigzins in de buurt heeft mijn interesse. Ik begrijp wel dat de plaatsnaam "odiliapeel" nogal wat stof doet opwaaien. Het geval wil dat ik daar nu eenmaal was met mijn auto en dat ik geen respons kreeg was OOK het geval.

Echter, je lijkt er meer over te weten dus afgezien van het feit dat het spulletje verkocht is, wat was het verhaal voorheen dan? Sinds 2006 zo ongeveer heb ik met regelmaat getracht deze repeater te werken en die leek nooit te werken, op die ene keer na.

-P

Plaats reactie