PI3AMF

Allerlei informatie en nieuwtjes over de diverse repeaters.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PE1DON
Berichten: 65
Lid geworden op: 26 feb 2009, 05:25
Locatie: Leusden
Contacteer:

PI3AMF

#1 Bericht door PE1DON »

Ik heb het idee dat de 2 meter repeater van Amersfoort met een stevige griep op bed ligt. Ik ben een weekje weggeweest maar ik hoor nog steeds niets op 145.7875 MHz.
---
73's de PE1DON

PA2LO
Berichten: 815
Lid geworden op: 23 jun 2008, 21:25
Locatie: Ermelo, Gelderland
Contacteer:

Re: PI3AMF

#2 Bericht door PA2LO »

De repeaters op de Lichtenberg zijn tijdelijk in onderhoud.
Het cavity filter zal opnieuw worden afgeregeld, het PI filter zal worden vervangen net als een defecte eindtrap. En ook de antenne bleek een defect te vertonen waardoor deze geheel vervangen zal worden.

De repeaterbeheerder heeft PI4AMF laten weten dat zij vermoedelijk de repeaters in de loop van komende week weer gereed hebben voor operationeel gebruik.
(bron: www.pi4amf.nl)

Gebruikersavatar
PE1DON
Berichten: 65
Lid geworden op: 26 feb 2009, 05:25
Locatie: Leusden
Contacteer:

Re: PI3AMF

#3 Bericht door PE1DON »

Dat verhaal van de antenne en de filters had ik ruim een week geleden ook al gehoord maar de repeater zou eerst op 5 november weer in de lucht komen. Nu is hij nog steeds uit dus er is blijkbaar meer aan de hand.
---
73's de PE1DON

PA2LO
Berichten: 815
Lid geworden op: 23 jun 2008, 21:25
Locatie: Ermelo, Gelderland
Contacteer:

Re: PI3AMF

#4 Bericht door PA2LO »

Op de clubavond afgelopen vrijdag werden er wat BLY transistortjes uitgewisseld die bestemd waren voor de repeater.
Afgelopen week was het ook echt geen weer om even een kapotte antenne te wisselen. Denk dat we gewoon nog even geduld moeten hebben.

Gebruikersavatar
Steef
Berichten: 3608
Lid geworden op: 14 nov 2007, 16:19

Re: PI3AMF

#5 Bericht door Steef »

PA2LO schreef:Denk dat we gewoon nog even geduld moeten hebben.
Er zijn vrij veel amateurs die daar een chronisch gebrek aan hebben mijzelf incluis :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wie praat luistert niet

Plaats reactie