prive reaper alphen waar?

Allerlei informatie en nieuwtjes over de diverse repeaters.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
norrie
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2010, 17:13

prive reaper alphen waar?

#1 Bericht door norrie »

Even een vraag wie heeft een recente lijst van reapeates (en prive)in de buurt van Alphen aan den Rijn?
De 438.9375 prive repaeter in Alphen hoor ik niet vaak wie weet ongeveer of precis de locatie hiervan?
Ik heb deze lijst maar weet niet of hij actueel is.
http://members.home.nl/rolfhobby/repeaters-70cm.html

Gebruikersavatar
PE7EB
Berichten: 2449
Lid geworden op: 22 jan 2008, 19:37
Locatie: Alkmaar JO22jp19qv

Re: prive reaper alphen waar?

#2 Bericht door PE7EB »

Hallo norrie
1- neem even de moeite om een spellingscontrole in je browser aan te zetten, dan kunnen we het allemaal lezen :)
2- op deze site vindt je een actuele lijst van repeaters in de Benelux
73 es gud dx de eric pe7eb k
AIVD/NSA information ... the post above has nothing to do with "dirty bombs", "plane hyjacks" or "Sarin" ;-)

Gebruikersavatar
PD7N
Berichten: 50
Lid geworden op: 02 apr 2009, 18:11
Roepletters: PD7N
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Re: prive reaper alphen waar?

#3 Bericht door PD7N »

norrie schreef:De 438.9375 prive repaeter in Alphen hoor ik niet vaak wie weet ongeveer of precis de locatie hiervan?
Dit is de frequentie van de 'evenementenrepeater Delft', een bemande repeater van PD4TH, Ton. Die moet je in Alphen kunnen ontvangen. Het lijkt me niet handig als iemand anders op dezelfde frequentie in Alphen een repeater heeft draaien.
Wilbert

norrie
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2010, 17:13

Re: prive reaper alphen waar?

#4 Bericht door norrie »

PE7EB schreef:Hallo norrie
1- neem even de moeite om een spellingscontrole in je browser aan te zetten, dan kunnen we het allemaal lezen :)
2- op deze site vindt je een actuele lijst van repeaters in de Benelux
Ik durv al een jaar niet meer te vraagen over dinggen omdad ik niet goet kan leeren

norrie
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2010, 17:13

Re: prive reaper alphen waar?

#5 Bericht door norrie »

PD7N schreef:
norrie schreef:De 438.9375 prive repaeter in Alphen hoor ik niet vaak wie weet ongeveer of precis de locatie hiervan?
Dit is de frequentie van de 'evenementenrepeater Delft', een bemande repeater van PD4TH, Ton. Die moet je in Alphen kunnen ontvangen. Het lijkt me niet handig als iemand anders op dezelfde frequentie in Alphen een repeater heeft draaien.
Sorry ben al een tijd niet geweest hier maar dank voor je antwoord hij word ook nooit of zelden gebruikt hoor

centamateur
Berichten: 1240
Lid geworden op: 12 jul 2007, 01:06

Re: prive reaper alphen waar?

#6 Bericht door centamateur »

...
Laatst gewijzigd door centamateur op 15 okt 2013, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
coolepascal
Berichten: 3745
Lid geworden op: 15 mar 2010, 14:45
Locatie: ZL
Contacteer:

Re: prive reaper alphen waar?

#7 Bericht door coolepascal »

norrie schreef:Ik durv al een jaar niet meer te vraagen over dinggen omdad ik niet goet kan leeren
Dat is lastig Norrie, maar laat je dat er niet van weerhouden je hobbie te beoefenen en vragen of antwoorden te geven.
Ik denk dat de meeste mensen hier voor lief willen nemen dat je spelling niet geheel foutloos is (die van mij ook bepaald niet, 'k zou niet eens weten hoe ik spelling controle aan moet zetten, niet mijn afdeling)
Niet gehinderd door enige kennis van zaken.

PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

Re: prive reaper alphen waar?

#8 Bericht door PD0MV »

norrie schreef:
PD7N schreef:
norrie schreef:De 438.9375 prive repaeter in Alphen hoor ik niet vaak wie weet ongeveer of precis de locatie hiervan?
Dit is de frequentie van de 'evenementenrepeater Delft', een bemande repeater van PD4TH, Ton. Die moet je in Alphen kunnen ontvangen. Het lijkt me niet handig als iemand anders op dezelfde frequentie in Alphen een repeater heeft draaien.
Sorry ben al een tijd niet geweest hier maar dank voor je antwoord hij word ook nooit of zelden gebruikt hoor

Norrie, ik kan vanwege mijn autisme ook moeilijk leren, maar mij is het ook gelukt om mijn novice te halen en zelf ik ben begonnen voor de F licentie.
mocht je het willen proberen wens ik je het aller beste toe.

73 de PD0MV
Ik ben ook maar een mens :wink:

Plaats reactie