Eindhoven

Allerlei informatie en nieuwtjes over de diverse repeaters.
Bericht
Auteur
PA3FAT
Berichten: 1300
Lid geworden op: 05 jun 2006, 21:10
Roepletters: PA3FAT
Locatie: Valkenswaard

#31 Bericht door PA3FAT »

Volgens mij hoorde ik alleen de callgever toen ik de CTCSS had uitstaan.
Dat past dus bij je beschrijving. Misschien ben ik misleid dat er wel signaal leek te staan maar de ontvanger dicht bleef.
70cm werk zoals normaal.


Ik zal eens in de gaten houden of ik ook het relais kan horen met CTCSS aan. Maar ik ben alleen in eindhoven gedurende de heen en terugreis van Eindhoven (gebouw SK). We zijn dus even afhankelijk van verkeer over het relais. Zal een roepen op de terugweg. Meestal rond 18:00 CET.

Dus vooral nog niets veranderen daar.
-------------------------------------------------------
FB23 voor HF, 9 El Tonna voor 2m, 13 El Flexa voor 70cm en 23 El Tonna voor 23cm.
Qrv op 145.700 (Ehv)

PA3FAT
Berichten: 1300
Lid geworden op: 05 jun 2006, 21:10
Roepletters: PA3FAT
Locatie: Valkenswaard

#32 Bericht door PA3FAT »

@hzg,

GJ heb een 2-tal weken vanaf de glaslaan een poging gedaan om het 2m relais open te krijgen met CTCSS toon ingeschakeld.
Werkt ! Maar volgens mij wist je dat al.
-------------------------------------------------------
FB23 voor HF, 9 El Tonna voor 2m, 13 El Flexa voor 70cm en 23 El Tonna voor 23cm.
Qrv op 145.700 (Ehv)

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7117
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

#33 Bericht door PE2AAB »

GJ,

Is er al iets bekend over de status van de repeaterlokatie?
Zijn er speciale zaken benodigd voor het terugplaatsen? Ik doel dan hardwarematig. 'lompe' antennebeugels etc.

Onlangs heb ik nog een zware constructie gebouwd.
Zie:
http://picasaweb.google.com/pe2aab/Nieu ... alstWaalre
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

pe1hzg
Berichten: 921
Lid geworden op: 09 nov 2006, 10:23
Locatie: Eindhoven

#34 Bericht door pe1hzg »

PE2AAB schreef: Is er al iets bekend over de status van de repeaterlokatie?
Zijn er speciale zaken benodigd voor het terugplaatsen? Ik doel dan hardwarematig. 'lompe' antennebeugels etc.
De situatie is onder controle, maar het is nog niet te zeggen wanneer de voorbereidingen klaar zullen zijn. We zijn onderdeel van een groter plan.

We zijn gast van een gastheer die ons zeer terwille is, maar waarbij dingen gaan zoals ze uitkomen, en daar hebben we behalve met alsjeblieft en dankjewel, niet heel veel invloed op. Sorry dat we wat terughoudend zijn met details, maar ik wil het proces wat loopt niet verstoren.

Dank je voor je aanbod, maar ik heb deze week nog contact gehad en er is geen concrete behoefte aan hardware op dit moment.

Hoe vervelend het ook is, we moeten gewoon even wachten. En geloof me, ik ben de grote sta-in-de-weg in de shack best wel een beetje moe en het zou aardig zijn als ik weer eens op 2 uit kan komen, maar we kunnen niets afdwingen.

Komt goed!

Geert Jan

Plaats reactie