PA0ETE schreef:
Dan doet bij mij de vraag zich op of wij maatschappelijk amateurs zijn met een sociale hobby of zendamateurs met een technische hobby...?
Ik vind het een sociale en technische hobby , iets wat menig aso op NOS ontgaat helaas...
Mijn voorstel is dan ook om dit draadje te sluiten...
PA0ETE schreef:
en als je ernaar vraagt is op het zijn minst heel lang geleden dat iemand er ook daadwerkelijk naar geluisterd heeft, of iemand zegt zelfs eerlijk helemaal nooit naar repeaters te luisteren. In feite heeft zo iemand dus een heel sterke mening over iets waar hij geen recente kennis over heeft, en hij spreekt zich daarnaast met heel ingrijpende conclusies uit over een (deel van de) hobby die iemand anders wel weet te waarderen. Ik vraag me af hoe serieus je dat soort kritiek in zo'n geval moet nemen.
Sorry , maar vind je de repeater zoals die nu ge/misbruikt word een lust om naar te luisteren?
Ik niet...toen deze in het bereik van Emmen kwam heb ik er eens kort geluisterd en was gelijk genezen , zo ook nadat 'ie weer werd ingeschakeld nadat deze een tijdje uit de lucht is geweest..
Ik vind dus dat je dergelijke kritiek wel serieus moet nemen , want zoals al geschreven hier zal ik net als PE9KKM een buitenstaander nooit laten horen hoe het er aan toe gaat op een repeater : ik zou me er zelfs voor dood schamen.