PI1HGL: D-star registratie niet (meer) mogelijk?

Allerlei informatie en nieuwtjes over de diverse repeaters.
Bericht
Auteur
PA0CVE
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2017, 14:14
Roepletters: PA0CVE

Re: PI1HGL: D-star registratie niet (meer) mogelijk?

#16 Bericht door PA0CVE »

pd2mvj schreef:Beste collega amateurs,

Weet iemand toevallig hoe ik de D-star beheerder van PI1HGL kan contacten (en wie dat is :) )? (https://pi1hgl.dstargateway.org/Dstar.do)

Ik heb namelijk bij PI1HGL en maand geleden (05-06-2014) een D-star account proberen aan te maken maar mijn aanvraag is tot op heden nog niet behandeld...
En om te voorkomen dat mijn account dubbel wordt aangemaakt wordt het afgeraden om bij een andere gateway een account aan te maken.

Alvast bedankt!

73's Marcel de PD2MVJ
Hallo allemaal,

Ik heb me donderdag aangemeld voor registratie, maar weet niet of ik dat goed heb gedaan. Kan iemand me helpen voor ik me dubbel ga aanmelden?

Ik heb me bij HGL aangemeld.

73 de Leo PA0CVE

PD5ML
Berichten: 64
Lid geworden op: 11 sep 2017, 08:57
Roepletters: PD5ML
Locatie: Nederweert

Re: PI1HGL: D-star registratie niet (meer) mogelijk?

#17 Bericht door PD5ML »

Wie kan mij helpen met de registratie van DSTAR. Ik heb via de hobbyscoop me geregistreerd, alleen moet ik een email sturen naar de Admin voor mijn registratie bewijs. Nu is in de gehele aanvraag nergens een emailadres te vinden van deze Admin. kan iemand me daarmee helpen?

Gebruikersavatar
PA3OZB
Berichten: 173
Lid geworden op: 12 jul 2009, 15:01
Roepletters: PA3OZB
Locatie: Linschoten

Re: PI1HGL: D-star registratie niet (meer) mogelijk?

#18 Bericht door PA3OZB »

PD5ML schreef:Wie kan mij helpen met de registratie van DSTAR. Ik heb via de hobbyscoop me geregistreerd, alleen moet ik een email sturen naar de Admin voor mijn registratie bewijs. Nu is in de gehele aanvraag nergens een emailadres te vinden van deze Admin. kan iemand me daarmee helpen?
\

Even een mail naar Info@Hobbyscoop.nl Wellicht kunnen zij je verder helpen.
Best '73 John PA3OZB / F4VSZ

Gebruikersavatar
Randy
Berichten: 880
Lid geworden op: 18 okt 2011, 23:30
Roepletters: PH4X
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: PI1HGL: D-star registratie niet (meer) mogelijk?

#19 Bericht door Randy »

PD5ML schreef:Wie kan mij helpen met de registratie van DSTAR. Ik heb via de hobbyscoop me geregistreerd, alleen moet ik een email sturen naar de Admin voor mijn registratie bewijs. Nu is in de gehele aanvraag nergens een emailadres te vinden van deze Admin. kan iemand me daarmee helpen?
Het enige juiste adres is: admins@pi1utr.nl.

PD5ML
Berichten: 64
Lid geworden op: 11 sep 2017, 08:57
Roepletters: PD5ML
Locatie: Nederweert

Re: PI1HGL: D-star registratie niet (meer) mogelijk?

#20 Bericht door PD5ML »

Randy schreef:
PD5ML schreef:Wie kan mij helpen met de registratie van DSTAR. Ik heb via de hobbyscoop me geregistreerd, alleen moet ik een email sturen naar de Admin voor mijn registratie bewijs. Nu is in de gehele aanvraag nergens een emailadres te vinden van deze Admin. kan iemand me daarmee helpen?
Het enige juiste adres is: admins@pi1utr.nl.
Dank! Gelijk de mail gestuurd.

Plaats reactie