Stream voor PI2FLD

Allerlei informatie en nieuwtjes over de diverse repeaters.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5689
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Stream voor PI2FLD

#1 Bericht door PA0ETE »

De stream is te vinden op een overzichtspagina op onlinereceivers.net

Zie:
http://onlinereceivers.net/fixed-1.php

(de andere streams daar doen het deels nog niet, vrij zeker komen er binnenkort meer pagina's bij met meer streams dan er nu staan.)

De stream is ook te beluisteren via RadioReference.com:

http://www.radioreference.com/apps/audio/?feedId=13186

Afspelen begint nadat je links op het luidsprekertje hebt geklikt. Aan de rechterzijde kun je kiezen uit meerdere verschillende players.

Op smartphones (iPhone/Android/Blackberry) is de stream ook te beluisteren. Dat gaat via de app 'Scanner Radio'

pc1mb
Berichten: 2423
Lid geworden op: 05 sep 2011, 16:30
Roepletters: PC1MB
Locatie: JO22pe

Re: Stream voor PI2FLD

#2 Bericht door pc1mb »

Euhm, niks ten nadele van het publiek aldaar ofzo, maar waarom zou je DAAR een stream van willen? :wink:

Gebruikersavatar
PA0ETE
Berichten: 5689
Lid geworden op: 21 feb 2006, 00:59
Roepletters: PA0ETE
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Stream voor PI2FLD

#3 Bericht door PA0ETE »

Omdat er heel veel vraag is naar deze zoals sommige mensen zeggen 'tokkierepeater'. Ik doe er ongetwijfeld veel mensen een plezier mee. Ik heb er de afgelopen week vanwege de stream vrij veel naar geluisterd en ik ben nog nooit in zo korte tijd zo vaak van amateurgesprekken vrij letterlijk onder de tafel gerold. Het is niet iets waar ik dagelijks naar ga luisteren en ook niet iets wat ik als een goed uithangbord voor de hobby zie, maar de amusementsfactor is wel hoog....

Overigens is sinds vandaag een stream van PI3UTR toegevoegd. Beetje nutteloos, dat snap ik, het relais is van de Wadden tot aan de Belgische grens ook op een simpel portootje te ontvangen :-)

pc1mb
Berichten: 2423
Lid geworden op: 05 sep 2011, 16:30
Roepletters: PC1MB
Locatie: JO22pe

Re: Stream voor PI2FLD

#4 Bericht door pc1mb »

Hm, toch maar weer es aanzetten af en toe dan. Laatste keren dat ik luisterde ging het vooral over de meest vreselijke kwalen en andere persoonlijke zaken die ik niet zo nodig weten hoefde... en veel beklag over de grote boze buitenwereld. Maar een enkele keer wordt er ook iemand op een lollige manier in de maling genomen, dat wel :wink:

Stream van 3UTR, tja... daar heb je een punt :wink: Al zijn er altijd nog de 'zend'amateurs die antennes en zenders maar lastige dingen vinden. Alhoewel er voor hen ook al echolink is op de 3UTR.

Plaats reactie