Youth in action: Romania

Alles wat betrekking heeft op jeugdactiviteiten, waaronder Scouting/JOTA/JOTI, etc
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

Youth in action: Romania

#1 Bericht door PD0MV »

Hallo mede amateurs.

Ik kreeg van lisa PA2LS, uit eindhoven een mail om mee te doen met dit voor 7 dagen in Roemenie.
Maar vanwege mijn beperking autisme, heb ik er een punt achtergezet.

Maar ik had al vernomen dat lisa PA2LS uit eindhoven, een uitgebreid verslag doet in de Electron, als men daar is geweest.
Ik ben Benieuwd wat andere amateurs ervan vinden, dat zoiets wordt gedaan en of het bij meer amateurs bekent is dat zoiets bestaat.

Omdat het gaat over Jonge zend amateurs van 18 tot 25 jaar, die dus met dat YOUTH IN ACTION , dus verschillende activiteiten daar gaan doen.

En dat ik dan wel voor andere activiteiten op de hoogte wordt gesteld, mocht er in nederland iets zijn van zo iets wat in roemenie gaat plaats vinden.

Ik zie het verslag wel verschijnen als het in de electron komt.

73 de PD0MV
Ik ben ook maar een mens :wink:

Lezer
Berichten: 456
Lid geworden op: 10 dec 2007, 20:43

Re: Youth in action: Romania

#2 Bericht door Lezer »

..
Laatst gewijzigd door Lezer op 02 jan 2012, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.

PD4M
Berichten: 809
Lid geworden op: 06 mar 2009, 11:13

Re: Youth in action: Romania

#3 Bericht door PD4M »

Beste PB1SAM,

Van uw 164 reacties in dit forum is het merendeel kort, negatief en kleinerend van aard. Heeft u het hier wel naar uw zin?

Maarten
PD4M
Maarten
PD4M

Lezer
Berichten: 456
Lid geworden op: 10 dec 2007, 20:43

Re: Youth in action: Romania

#4 Bericht door Lezer »

..
Laatst gewijzigd door Lezer op 02 jan 2012, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.

PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

Re: Youth in action: Romania

#5 Bericht door PD0MV »

PD4M schreef:Beste PB1SAM,

Van uw 164 reacties in dit forum is het merendeel kort, negatief en kleinerend van aard. Heeft u het hier wel naar uw zin?

Maarten
PD4M

hey PD4M maarten.

ja die PB1SAM, die is een en al negatief, ik zet dingen soms neer misschien iets wat onhandig neer, wordt door hem iets wat dom genoemd, en hij vind van sommige dingen die ik neerzet onzin.

NOu ik ken al zoveel dingen opnoemen inclusief de negatieve reacties 164, als iets onzin is is dit negatieve gedoe van hem onzin.
en ja ik heb autisme, maar dan wordt er glijk gezegt dat ik het als excuus gebruik, maarjah ik kan er weinig aan doen dat ik het heb.

als hij zich ergert, zoekt hij maar een ander forum op, en als hij problemen heeft hoeft hij dat niet op mij aftereageren .

PB1SAM zoek maar een ander forum om je frustraties op te bekladde :wink: , wat een zuur pruim zeg die PB1SAM, ik hem hem in de vijanden lijst gezet dus ik hoef me niet te erge aan zijn ONZIN !!!!
Ik ben ook maar een mens :wink:

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7113
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: Youth in action: Romania

#6 Bericht door PE2AAB »

Dames en heren. Ophouden met naar elkaar kijken en elkaar in zijn of haar waarde laten.
Ik zie dit forum niet graag afglijden naar een scheldbox.

Gewoon posten wat je wil posten en als je het topic niet interessant vindt; niet lezen. Klaar.

Rick
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

Re: Youth in action: Romania

#7 Bericht door PD0MV »

PE2AAB schreef:Dames en heren. Ophouden met naar elkaar kijken en elkaar in zijn of haar waarde laten.
Ik zie dit forum niet graag afglijden naar een scheldbox.

Gewoon posten wat je wil posten en als je het topic niet interessant vindt; niet lezen. Klaar.

Rick

Rick jij snapt het, en begrijpt het, maar het muntje wil maar niet vallen bij die gene die zich ergeren aan mij topics.

PE2AAB jij hebt het door.

73 de PD0MV
Ik ben ook maar een mens :wink:

Plaats reactie