Youth in action: Romania

Alles wat betrekking heeft op jeugdactiviteiten, waaronder Scouting/JOTA/JOTI, etc
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

Youth in action: Romania

#1 Bericht door PD0MV »

Hallo mede amateurs.

Ik kreeg van lisa PA2LS, uit eindhoven een mail om mee te doen met dit voor 7 dagen in Roemenie.
Maar vanwege mijn beperking autisme, heb ik er een punt achtergezet.

Maar ik had al vernomen dat lisa PA2LS uit eindhoven, een uitgebreid verslag doet in de Electron, als men daar is geweest.
Ik ben Benieuwd wat andere amateurs ervan vinden, dat zoiets wordt gedaan en of het bij meer amateurs bekent is dat zoiets bestaat.

Omdat het gaat over Jonge zend amateurs van 18 tot 25 jaar, die dus met dat YOUTH IN ACTION , dus verschillende activiteiten daar gaan doen.

En dat ik dan wel voor andere activiteiten op de hoogte wordt gesteld, mocht er in nederland iets zijn van zo iets wat in roemenie gaat plaats vinden.

Ik zie het verslag wel verschijnen als het in de electron komt.

73 de PD0MV
Ik ben ook maar een mens :wink:

Lezer
Berichten: 456
Lid geworden op: 10 dec 2007, 20:43

Re: Youth in action: Romania

#2 Bericht door Lezer »

..
Laatst gewijzigd door Lezer op 02 jan 2012, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.

PD4M
Berichten: 809
Lid geworden op: 06 mar 2009, 11:13

Re: Youth in action: Romania

#3 Bericht door PD4M »

Beste PB1SAM,

Van uw 164 reacties in dit forum is het merendeel kort, negatief en kleinerend van aard. Heeft u het hier wel naar uw zin?

Maarten
PD4M
Maarten
PD4M

Lezer
Berichten: 456
Lid geworden op: 10 dec 2007, 20:43

Re: Youth in action: Romania

#4 Bericht door Lezer »

..
Laatst gewijzigd door Lezer op 02 jan 2012, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.

PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

Re: Youth in action: Romania

#5 Bericht door PD0MV »

PD4M schreef:Beste PB1SAM,