YO8TOH alex 17 years old Romania

Alles wat betrekking heeft op jeugdactiviteiten, waaronder Scouting/JOTA/JOTI, etc
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

YO8TOH alex 17 years old Romania

#1 Bericht door PD0MV »

Ik ben Enthousiast, en ik vind het leuk om te zien dat er over de hele wereld steeds meer jongeren actief worden, WANT DAT WILLEN WE TOCH OF NIET SOMS !!!!!!!!,
en nu ik dit gemeld had is het alleen zucht :shock: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Laatst gewijzigd door PD0MV op 11 feb 2011, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben ook maar een mens :wink:

Lezer
Berichten: 456
Lid geworden op: 10 dec 2007, 20:43

Re: YO8TOH alex 17 years old Romania

#2 Bericht door Lezer »

..
Laatst gewijzigd door Lezer op 02 jan 2012, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
coolepascal
Berichten: 3743
Lid geworden op: 15 mar 2010, 14:45
Locatie: ZL
Contacteer:

Re: YO8TOH alex 17 years old Romania

#3 Bericht door coolepascal »

PB1SAM schreef:<<ZUCHT!>>
Ja... mee eens maar ieder heeft nu eenmaal zijn eigen beleving, dus gewoon doorgaan met ademen !
Niet gehinderd door enige kennis van zaken.

Gebruikersavatar
PA1RLM
Berichten: 147
Lid geworden op: 01 mar 2009, 13:29

Re: YO8TOH alex 17 years old Romania

#4 Bericht door PA1RLM »

Maar er komen wel steeds meer zuchten. Nu ook al van mij.
<<ZUCHT>>
Nog even en ik ga de "vriend/vijand optie eens proberen.

Karel

dxman
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 sep 2010, 20:29
Locatie: steenwijk

Re: YO8TOH alex 17 years old Romania

#5 Bericht door dxman »

zucht
SWL Amateur ;-)

PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

Re: YO8TOH alex 17 years old Romania

#6 Bericht door PD0MV »

PD0RLM schreef:Maar er komen wel steeds meer zuchten. Nu ook al van mij.
<<ZUCHT>>
Nog even en ik ga de "vriend/vijand optie eens proberen.

Karel

JE HOEFT HET NIET TE LEZEN HOOR :mrgreen: :wink:

je kan ook gewoon dit topic overslaan en naar een wel interessant onderwerp gaan.

want mekaar afkraken, is iets wat kort door de bocht.
Ik ben ook maar een mens :wink:

Lezer
Berichten: 456
Lid geworden op: 10 dec 2007, 20:43

Re: YO8TOH alex 17 years old Romania

#7 Bericht door Lezer »

..
Laatst gewijzigd door Lezer op 02 jan 2012, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.

PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

Re: YO8TOH alex 17 years old Romania

#8 Bericht door PD0MV »

PB1SAM zo is het nu wel genoeg, en ga even ergens anders even de frustraties neer gooien, maar val mij er niet mee lastig :evil:
Ik ben ook maar een mens :wink:

Gebruikersavatar
PA1RLM
Berichten: 147
Lid geworden op: 01 mar 2009, 13:29

Re: YO8TOH alex 17 years old Romania

#9 Bericht door PA1RLM »

Sorry PD0MV,

Maar PB1SAM is niet de enigste die zich aan je regelmatig onzinnige postings stoort. Het lijkt we of je bezig bent met het halen van de meeste postings op dit forum. Ook ik begin me steeds meer te ergeren. Zo erg dat ik soms het forum links laat liggen.

Karel

PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

Re: YO8TOH alex 17 years old Romania

#10 Bericht door PD0MV »

PD0RLM schreef:Sorry PD0MV,

Maar PB1SAM is niet de enigste die zich aan je regelmatig onzinnige postings stoort. Het lijkt we of je bezig bent met het halen van de meeste postings op dit forum. Ook ik begin me steeds meer te ergeren. Zo erg dat ik soms het forum links laat liggen.

Karel

nou dat mag je denken, maar hou er ook wel rekening mee, dat ik wel iemand ben met autisme, maaqr goed dat wordt dan weer verdraait naar dat ik het als excuus gebruik, maar nog maals je hoeft het topic niet te lezen je mag hetook overslaan, en dat geld ook voor de gene die zich er aan erge, dan maak je zelf in feiten het probleem, terwijl ik gewoon zoveel mogelijk kennis probeer op te doen voor de F machtiging waar ik mee bezig ben, en als jullie denk dat ik een record probeer te halen voor de meeste postings op het forum dan heb je het mis.

Hou een beetje rekening met mekaar, in plaats je er aan te ergeren, wees blij dat er een jong iemand met enthousiasme, de hobby probeert eigen te maken.

we willen toch meer jonge aanwinst, dat is toch wat we willen, dan vindt ik het wel triest dat je dan, iemand kleineerd, en grof weg aan de kant schuift, en dan zegt dat iemand onzin neerzet op het forum.

Iedereen beleeft de hobby op een andere manier.

als je er niet tegen kunt, zoek dan maar een ander forum op, maar schuif niet je eigen problemen in ander mans schoenen. :x , geld ook voor PB1SAM.

en de gene die zich er aan ergeren, zoek dan een ander topic op, in plaats van iemand zo af te kraken en te kleineren, want je eraan ergeren is nog geen excuus of iemand te kleineren en aan de kant te schuiven.

ik laat de hobby niet van me afpakken :lol: :mrgreen:


73 de PD0MV
Ik ben ook maar een mens :wink:

pa5cal
Beheerder
Berichten: 1999
Lid geworden op: 17 jan 2008, 22:22

Re: YO8TOH alex 17 years old Romania

#11 Bericht door pa5cal »

Ten eerste is dit een goed bedoelde opmerkingen als ervaringsdeskundige, niet om te je af te plassen maar... als ik in de database zoek op het woord autist, autisme of soortgelijken dan is ongeveer 99% van die posts van jou. Nu weten we het wel dat je autisme hebt. Ik ook, asperger om precies te zijn, hoor je mij dat de hele dag roepen? Helpt niet hoor. Goed dat je het van jezelf weet, beter dat er mee leert omgaan ipv je omgeving het te leren. Dit wekt vermoed ik een deel van de zucht opmerkingen op. Mocht je heel graag hebben dat men het van je weet, en ik weet het, het is belangrijk dat je omgeving goed met jou om kan gaan als ze weten dat je het hebt, zet het dan in je profiel of als het zo hoog zit in je onderschrift.

En ja, je mag best enthousiast zijn. Graag zelfs ;)

Slechts mijn goed bedoelde advies...

Aan diegenen die zich storen aan deze posts, verdiep je even in het concept autisme voor een paar minuten en dan begrijp je wellicht ook hoe je er verder mee om moet gaan. Dit soort posts als ze je niet aanstaan kun je ook gewoon negeren. Iedereen weer blij.

-P

PD0MV
Berichten: 1745
Lid geworden op: 31 mei 2009, 11:19

Re: YO8TOH alex 17 years old Romania

#12 Bericht door PD0MV »

pa5cal schreef:Ten eerste is dit een goed bedoelde opmerkingen als ervaringsdeskundige, niet om te je af te plassen maar... als ik in de database zoek op het woord autist, autisme of soortgelijken dan is ongeveer 99% van die posts van jou. Nu weten we het wel dat je autisme hebt. Ik ook, asperger om precies te zijn, hoor je mij dat de hele dag roepen? Helpt niet hoor. Goed dat je het van jezelf weet, beter dat er mee leert omgaan ipv je omgeving het te leren. Dit wekt vermoed ik een deel van de zucht opmerkingen op. Mocht je heel graag hebben dat men het van je weet, en ik weet het, het is belangrijk dat je omgeving goed met jou om kan gaan als ze weten dat je het hebt, zet het dan in je profiel of als het zo hoog zit in je onderschrift.

En ja, je mag best enthousiast zijn. Graag zelfs ;)

Slechts mijn goed bedoelde advies...

Aan diegenen die zich storen aan deze posts, verdiep je even in het concept autisme voor een paar minuten en dan begrijp je wellicht ook hoe je er verder mee om moet gaan. Dit soort posts als ze je niet aanstaan kun je ook gewoon negeren. Iedereen weer blij.

-P

hallo PA5CAL

joh, ik maak het duidelijk, dat ik het heb, maar dan wordt het al snel gezien als Excuus.

is goed ik zet het wel in de onderscgrift goed idee trouwens :)
Ik ben ook maar een mens :wink:

PE1KXY
Berichten: 230
Lid geworden op: 11 nov 2009, 13:44
Roepletters: PE1KXY
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: YO8TOH alex 17 years old Romania

#13 Bericht door PE1KXY »

Zucht

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: YO8TOH alex 17 years old Romania

#14 Bericht door PE2AAB »

PD0MV schreef:hallo PA5CAL

joh, ik maak het duidelijk, dat ik het heb, maar dan wordt het al snel gezien als Excuus.

is goed ik zet het wel in de onderschrift goed idee trouwens :)
Ik zou het juist niet vermelden zoals PA5CAL al aangeeft. We weten het.
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Plaats reactie