PA6TECO/J

Alles wat betrekking heeft op jeugdactiviteiten, waaronder Scouting/JOTA/JOTI, etc
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PA3RIS
Berichten: 829
Lid geworden op: 11 nov 2014, 16:53
Roepletters: PA3RIS
Locatie: Goch Pfalzdorf, Duitsland
Contacteer:

PA6TECO/J

#1 Bericht door PA3RIS »

Dit weekend zit ik samen met een aantal andere zendamateurs in Zeeland voor een Scoutingkamp met 24 scouts van 10 t/m 15 jaar oud. We gebruiken hierbij de callsign PA6TECO/J. Mocht je ons horen, dan vinden we het leuk als je ons antwoord want dan hebben we een tegenstation :)

Gebruikersavatar
PA0BAK
Berichten: 968
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:09
Roepletters: PA0BAK
Locatie: Eiland Tholen, Zeeland
Contacteer:

Re: PA6TECO/J

#2 Bericht door PA0BAK »

PA3RIS schreef:Dit weekend zit ik samen met een aantal andere zendamateurs in Zeeland
Zeeland is groot, waar?
OpenStandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData Liefhebber.
Gebruiker van alternatieve besturingssystemen op de computers.

Gebruikersavatar
PA3DAT
Berichten: 6242
Lid geworden op: 21 sep 2008, 08:08
Roepletters: PA3DAT
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: PA6TECO/J

#3 Bericht door PA3DAT »

Hoi, /J zoals bij Jota, dat is toch niet toegestaan?
73 de Aloys PA3DAT / 5P4W

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3119
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: PA6TECO/J

#4 Bericht door elsinga »

Ja hoor, zolang dat maar netjes geregeld is bij de JOTA commissie van Scouting Nederland (staat ook zo in de voorwaarden van AT). En laat PA3RIS daar nu net zelf in zitten. ;)
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

PA3RIS
Berichten: 829
Lid geworden op: 11 nov 2014, 16:53
Roepletters: PA3RIS
Locatie: Goch Pfalzdorf, Duitsland
Contacteer:

Re: PA6TECO/J

#5 Bericht door PA3RIS »

pa0bak schreef:
PA3RIS schreef:Dit weekend zit ik samen met een aantal andere zendamateurs in Zeeland
Zeeland is groot, waar?
Hallo Ron,

Omgeving Goes ('s Gravenpolder). Is voor jou redelijk in de buurt..
elsinga schreef:Ja hoor, zolang dat maar netjes geregeld is bij de JOTA commissie van Scouting Nederland (staat ook zo in de voorwaarden van AT). En laat PA3RIS daar nu net zelf in zitten. ;)
Voor Scouting-activiteiten geven we daar sowieso toestemming voor.. Elk jaar zo'n 2 a 3 keer buiten de JOTA.

Plaats reactie