JOTA-JOTI 2016

Alles wat betrekking heeft op jeugdactiviteiten, waaronder Scouting/JOTA/JOTI, etc
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA3HMP
Berichten: 2298
Lid geworden op: 06 jul 2011, 15:03
Locatie: Lage Mierde
Contacteer:

Re: JOTA-JOTI 2016

#16 Bericht door PA3HMP »

PE2AAB schreef:Ja misschien een Disclaimer toevoegen aan mijn startpost.

JOTA is addictive! Your local docter or Pharmasist can help you to overcome dependancy.
:mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: JOTA-JOTI 2016

#17 Bericht door PE2AAB »

Hmmm..

Op dit moment is de teller blijven steken op maar 30 inschrijvingen.

Nog maar weer eens even onder de aandacht brengen!
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Gebruikersavatar
PA3DJS
Berichten: 2494
Lid geworden op: 04 mei 2014, 16:41
Roepletters: PA3DJS
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Re: JOTA-JOTI 2016

#18 Bericht door PA3DJS »

@PE2AAB:
Hallo Rick, als die lijst continu bijgewerkt wordt, moet de teller minimaal op 31 staan... Op de JOTA-JOTI website liep de link dood.

Met andere woorden de Jan Campertgroep uit Maarssen (terrein in Tienhoven) is ook weer ingeschreven onder PA0AKS/J die het dit jaar voor de veertigste keer (40) doet.

PA3RIS
Berichten: 829
Lid geworden op: 11 nov 2014, 16:53
Roepletters: PA3RIS
Locatie: Goch Pfalzdorf, Duitsland
Contacteer:

Re: JOTA-JOTI 2016

#19 Bericht door PA3RIS »

PA3DJS schreef:@PE2AAB:
Hallo Rick, als die lijst continu bijgewerkt wordt, moet de teller minimaal op 31 staan... Op de JOTA-JOTI website liep de link dood.

Met andere woorden de Jan Campertgroep uit Maarssen (terrein in Tienhoven) is ook weer ingeschreven onder PA0AKS/J die het dit jaar voor de veertigste keer (40) doet.
Er staan er nu 32 in! Dus jullie inschrijving is goed gegaan.

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: JOTA-JOTI 2016

#20 Bericht door PE2AAB »

PA3DJS schreef:@PE2AAB:
Hallo Rick, als die lijst continu bijgewerkt wordt, moet de teller minimaal op 31 staan... Op de JOTA-JOTI website liep de link dood.

Met andere woorden de Jan Campertgroep uit Maarssen (terrein in Tienhoven) is ook weer ingeschreven onder PA0AKS/J die het dit jaar voor de veertigste keer (40) doet.
32 inderdaad. De 31e inschrijving was een JOTI only ;-) Had ik even niet meegeteld.

Frank geeft hierboven het verlossende woord; ook jullie doen mee Wim! :-)
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

PA3RIS
Berichten: 829
Lid geworden op: 11 nov 2014, 16:53
Roepletters: PA3RIS
Locatie: Goch Pfalzdorf, Duitsland
Contacteer:

Re: JOTA-JOTI 2016

#21 Bericht door PA3RIS »

Ik heb een aanmelding gekregen van een luisteramateur die aan het studeren is voor de novice en die graag wil helpen bij een groep die meedoet met de JOTA. Wellicht dat er hier nog mensen zijn die een groep weten die zo iemand kan gebruiken? Hij woont in omgeving Eindhoven, maar wat verder reizen is ook geen probleem voor hem.

Mocht je een groep weten, dan hoor ik dat graag (mag ook via info at jota-joti.nl)

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: JOTA-JOTI 2016

#22 Bericht door PE2AAB »

PA3RIS schreef:Ik heb een aanmelding gekregen van een luisteramateur die aan het studeren is voor de novice en die graag wil helpen bij een groep die meedoet met de JOTA. Wellicht dat er hier nog mensen zijn die een groep weten die zo iemand kan gebruiken? Hij woont in omgeving Eindhoven, maar wat verder reizen is ook geen probleem voor hem.

Mocht je een groep weten, dan hoor ik dat graag (mag ook via info at jota-joti.nl)
Hi Frank,
Ik ga er vanuit dat men uit de regio dit berichtje vast wel leest.

Betreft de aanmeldingen; de teller staat nu op 48 JOTA stations. Dat kan beter ;-)
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

PA1BVH
Berichten: 334
Lid geworden op: 14 sep 2007, 19:05
Roepletters: PA1BVH
Locatie: Riel
Contacteer:

Re: JOTA-JOTI 2016

#23 Bericht door PA1BVH »

hmm 48 is niet zoveel,
Ik heb echter geen idee of het een normaal aantal is voor de vakantie.
Hopelijk komen er nog wat bij....
member of:PI4SBR

PA3RIS
Berichten: 829
Lid geworden op: 11 nov 2014, 16:53
Roepletters: PA3RIS
Locatie: Goch Pfalzdorf, Duitsland
Contacteer:

Re: JOTA-JOTI 2016

#24 Bericht door PA3RIS »

PA1BVH schreef:hmm 48 is niet zoveel,
Ik heb echter geen idee of het een normaal aantal is voor de vakantie.
Hopelijk komen er nog wat bij....
Ja hoor, de meeste groepen schrijven zich pas na de vakantie in. Veel wachten zelfs tot de laatste week.

Edwin FRN
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 sep 2015, 14:24
Roepletters: PA7FRN

Re: JOTA-JOTI 2016

#25 Bericht door Edwin FRN »

Deelnemers lijst:

http://pa6shb.nl/jota_deelnemers.htm

wordt of en toe bijgewerkt dus is niet altijd helemaal up to date
PA7FRN
pa6shb.nl

PA3RIS
Berichten: 829
Lid geworden op: 11 nov 2014, 16:53
Roepletters: PA3RIS
Locatie: Goch Pfalzdorf, Duitsland
Contacteer:

Re: JOTA-JOTI 2016

#26 Bericht door PA3RIS »

Voor 2 scoutinggroepen in de buurt van Apeldoorn ben ik op zoek naar zendamateurs die het leuk vinden om mee te doen aan de JOTA. De ene groep zit in Apeldoorn zelf en de tussen Apeldoorn en Zwolle in. Mocht je interesse hebben, mail dan naar info@jota-joti.nl .

pe1rbr
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 okt 2015, 10:00
Roepletters: PE1RBR

Re: JOTA-JOTI 2016

#27 Bericht door pe1rbr »

Lastig tellen die lijst maar lijkt erop dat we dit jaar toch een behoorlijk groot aantal deelnemers lijken te hebben. Eens zien of dat op de 2 meter te merken is (als we al boven de boomtoppen komen :oops: ). We hebben dit jaar een speciale call aangevraagd.

PA3RIS
Berichten: 829
Lid geworden op: 11 nov 2014, 16:53
Roepletters: PA3RIS
Locatie: Goch Pfalzdorf, Duitsland
Contacteer:

Re: JOTA-JOTI 2016

#28 Bericht door PA3RIS »

pe1rbr schreef:Lastig tellen die lijst maar lijkt erop dat we dit jaar toch een behoorlijk groot aantal deelnemers lijken te hebben. Eens zien of dat op de 2 meter te merken is (als we al boven de boomtoppen komen :oops: ). We hebben dit jaar een speciale call aangevraagd.
Er zijn nu 89 JOTA-JOTI en 8 JOTI-only groepen ingeschreven. Da's niet erg veel maar de meesten schrijven de laatste weken in, komt ook door de vakanties die in sommige regio's nog bezig zijn en in andere regio's net afgelopen zijn. Er is vandaag een herinnering verstuurd aan de groepen die vorig jaar wel en dit jaar nog niet ingeschreven zijn. We zijn hopelijk nog niet op de helft van het aantal inschrijvingen.

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3123
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: JOTA-JOTI 2016

#29 Bericht door elsinga »

Bij ons (Scouting van Maasdijk Heerenveen, PC5E/J) komt in elk geval nog een groep meedoen (De Biezenhutters), waarvan de vader van één van hun scouts mijn mede-amateur is. :)
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Gebruikersavatar
PE2AAB
Moderator
Berichten: 7089
Lid geworden op: 12 apr 2005, 19:06
Roepletters: PE2AAB
Locatie: Aalst - Waalre
Contacteer:

Re: JOTA-JOTI 2016

#30 Bericht door PE2AAB »

Nog even de aandacht vestigen op de inschrijftermijn! Morgen is je laatste kans om je in te schrijven! 15 september sluit deze!

Check of je groep al is aangemeld; zo niet neem dan contact op met de contactpersoon in je groep die hiervoor verantwoordelijk is en laat hem/haar dit alsnog doen!
'73 Rick, PE2AAB www.pe2aab.nl

Plaats reactie