Ervaring met Agentschap Telecom

Alles wat betrekking heeft op ElektroMagnetische Compatibiliteit
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
pb1a
Berichten: 413
Lid geworden op: 18 nov 2008, 21:56
Contacteer:

Ervaring met Agentschap Telecom

#1 Bericht door pb1a »

Mijn buren klaagden over storing die ze ondervonden van mijn amateurstation. Ik moet zeggen dat AT dat echt perfect heeft opgelost!!

Gr. Anne PB1A
Als er is mijn radioshack stof op waait pak ik een stofzuiger om het op te zuigen!!

Gebruikersavatar
PE7EB
Berichten: 2449
Lid geworden op: 22 jan 2008, 19:37
Locatie: Alkmaar JO22jp19qv

Re: Ervaring met Agentschap Telecom

#2 Bericht door PE7EB »

Dan willen we natuurlijk ook graag weten hoe, Anne 8)
73 es gud dx de eric pe7eb k
AIVD/NSA information ... the post above has nothing to do with "dirty bombs", "plane hyjacks" or "Sarin" ;-)

Gebruikersavatar
coolepascal
Berichten: 3745
Lid geworden op: 15 mar 2010, 14:45
Locatie: ZL
Contacteer:

Re: Ervaring met Agentschap Telecom

#3 Bericht door coolepascal »

Buren verzocht te verhuizen ?
Niet gehinderd door enige kennis van zaken.

xxxx
Berichten: 1623
Lid geworden op: 22 mar 2009, 11:53

Re: Ervaring met Agentschap Telecom

#4 Bericht door xxxx »

uuuh ja???......Beetje vaag bericht moet ik zeggen...... We wachten......
Was vandaag in de winkel, en ze hebben me prima geholpen.

Gr Jelle

centamateur
Berichten: 1240
Lid geworden op: 12 jul 2007, 01:06

Re: Ervaring met Agentschap Telecom

#5 Bericht door centamateur »

...
Laatst gewijzigd door centamateur op 15 okt 2013, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Marco
Berichten: 423
Lid geworden op: 22 apr 2009, 19:42

Re: Ervaring met Agentschap Telecom

#6 Bericht door Marco »

PD4DX schreef:uuuh ja???......Beetje vaag bericht moet ik zeggen...... We wachten......
Was vandaag in de winkel, en ze hebben me prima geholpen.

Gr Jelle
welke winkel?

pe5t
Berichten: 1554
Lid geworden op: 20 apr 2010, 08:35

Re: Ervaring met Agentschap Telecom

#7 Bericht door pe5t »

Altijd gedacht dat de AT-ambtenaren niet omkoopbaar waren.
Wat heb je betaald?

Kees

xxxx
Berichten: 1623
Lid geworden op: 22 mar 2009, 11:53

Re: Ervaring met Agentschap Telecom

#8 Bericht door xxxx »

marco schreef:
PD4DX schreef:uuuh ja???......Beetje vaag bericht moet ik zeggen...... We wachten......
Was vandaag in de winkel, en ze hebben me prima geholpen.

Gr Jelle
welke winkel?
Winkel van Sinkel :wink:

andre
Berichten: 2483
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: Ervaring met Agentschap Telecom

#9 Bericht door andre »

Ik moet zeggen, inhoudelijk zijn de reacties op dit draadje net zo nietszeggend als de ts starter zelf :lol:

Anne, geef eens een reactie, of ga je toch weer piraten op 3? :mrgreen:


grt, Stichting Wetenschappelijk Radioonderzoek!
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

EMCees
Berichten: 411
Lid geworden op: 30 dec 2005, 19:46
Contacteer:

Re: Ervaring met Agentschap Telecom

#10 Bericht door EMCees »

Mijn ervaringen met AT zijn ook goed. Goede lunch en koffie was er geregeld tijdens de EMF dag....

Meestal pakken ze EMC zaken wel goed op, tenzij er geen normen voor zijn.. dat is immers ook het handvat voor AT.

MbT PLC We zoeken nog 2 amateurs die naast of echt vlak bij elkaar wonen, moet er 1 een plc setje kopen en de ander een klacht indienen.... Dan gaat die zaak ook formeel aan de rol. O ja een rechtsbijstand is ook wel handig in casu.

andre
Berichten: 2483
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: Ervaring met Agentschap Telecom

#11 Bericht door andre »

Ook ik mag niet klagen. Er zou wat effectiever gewerkt kunnen worden denk ik, maar "geduld is een schone zaak" was hier van toepassing, en heeft uiteindelijk zijn vruchten afgeworpen.




http://www.zendamateur.com/viewtopic.php?f=20&t=4867
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

Marco
Berichten: 423
Lid geworden op: 22 apr 2009, 19:42

Re: Ervaring met Agentschap Telecom

#12 Bericht door Marco »

EMCees schreef:Mijn ervaringen met AT zijn ook goed. Goede lunch en koffie was er geregeld tijdens de EMF dag....

Meestal pakken ze EMC zaken wel goed op, tenzij er geen normen voor zijn.. dat is immers ook het handvat voor AT.

MbT PLC We zoeken nog 2 amateurs die naast of echt vlak bij elkaar wonen, moet er 1 een plc setje kopen en de ander een klacht indienen.... Dan gaat die zaak ook formeel aan de rol. O ja een rechtsbijstand is ook wel handig in casu.

Cees al zou het storen. Men meet een waarde vanaf een bepaalde afstand. Stoort het maar niet genoeg doet men er niks aan. Zelf ondervonden met een 12v adapter. Ding stoort op 20 30 40 80mtr met harmonische. Men zegt hierop. Zit binnen de norm. En klaar ben u. Dus ook dit zullen we niet droog houden. PLC word gewoon op de markt gedrukt. In deze is men niet voor de radio zendamateur opgekomen om me buurman te vragen de voeding te vervangen. Kosten 5 euro. Dus waar hebben we het over.

Ook bij een collega zendamateur. Om de 10sec een dikke storing van s9 op 10mtr. AT is aan het zoeken gegaan. Weet ongeveer waar het zit. Jawel 100mtr verder op. Men vind het signaal te zwak om er iets aan te kunnen doen. Ook deze OM staat in zijn hempje. En dit is geval 2!

Ik had altijd zo iets dat een ieder die spullen op de markt brengt weg moest blijven uit de Amateur banden. Maar lanzamerhand word deze regel los gelaten?. Vandaar ook steeds me uitlating nog 10 jaar en we kunnen stoppen. Of een hutje op de hei gaan kopen

** toevoeging **
En heb laatst met de klachtbehandelaar van AT zitten praten en die zij uit eigen naam dat hij dit ook ervaarde. Ondanks hij geen radio zendamateur is. Nou dat zegt toch genoeg. Zelfs de Bron die er op moet toezien geeft te kennen dat de Ether steeds meer vervuild word.

pe1br
Berichten: 619
Lid geworden op: 06 mar 2007, 00:23
Locatie: Enschede

Re: Ervaring met Agentschap Telecom

#13 Bericht door pe1br »

EMCees schreef: MbT PLC We zoeken nog 2 amateurs die naast of echt vlak bij elkaar wonen, moet er 1 een plc setje kopen en de ander een klacht indienen.... Dan gaat die zaak ook formeel aan de rol. O ja een rechtsbijstand is ook wel handig in casu.
Jammer mijn oude buurman was (niet actief) zendamateur maar ik ben verhuisd naar een ander deel van de stad.
Anders had ik best mee willen werken aan zo'n experiment.
Rechtsbijstand heb ik wel en een plc setje is vast wel aan te komen.

Gebruikersavatar
PE7EB
Berichten: 2449
Lid geworden op: 22 jan 2008, 19:37
Locatie: Alkmaar JO22jp19qv

Re: Ervaring met Agentschap Telecom

#14 Bericht door PE7EB »

pe1br schreef:Rechtsbijstand heb ik wel en een plc setje is vast wel aan te komen.
Die troep ligt gewoon in de eerste de beste bouwmarkt HELAAS :!:

[edit]Punt verwijderd, ik wil hier mee aangeven dat er HELAAS heel makkelijk aan plc troep te komen is, zeker niet dat we maar berustend het hoofd moeten laten hangen. Hoe meer protest tegen dit commerciële wanproduct hoe beter![/edit]
Laatst gewijzigd door PE7EB op 15 jan 2011, 13:18, 2 keer totaal gewijzigd.
73 es gud dx de eric pe7eb k
AIVD/NSA information ... the post above has nothing to do with "dirty bombs", "plane hyjacks" or "Sarin" ;-)

Marco
Berichten: 423
Lid geworden op: 22 apr 2009, 19:42

Re: Ervaring met Agentschap Telecom

#15 Bericht door Marco »

PE7EB schreef:
pe1br schreef:Rechtsbijstand heb ik wel en een plc setje is vast wel aan te komen.
Die troep ligt gewoon in de eerste de beste bouwmarkt. HELAAS :!:
Als we dit allemaal zeggen gebeurd er nooit iets.
Ik ben van mening dat een Veron en Vrza zich hier druk over kunnen maken. En dat 4mtr bandje eens moeten vergeten.

Maar het zal blijkbaar te moeilijk zijn. En AT neemt de weg van de minste weerstand. Buren hoeven niet mee te werken. Zendamateur altijd. Ook zo iets kroms.
Tijd voor een wetswijziging in dit verhaal.

Plaats reactie