D... stopt netwerkproblemen

Alles wat betrekking heeft op ElektroMagnetische Compatibiliteit
Plaats reactie
Bericht
Auteur
pe1pal
Berichten: 186
Lid geworden op: 30 aug 2008, 18:23
Roepletters: PE1PAL
Locatie: Siddeburen

D... stopt netwerkproblemen

#1 Bericht door pe1pal »

En daar hebben we er weer eentje.. voldoet deze aan de nieuwe regelgeving of betreft het een uitverkoop van stoorbronnen?
:evil:
Bijlagen
DSC_00112.jpg
73'
Paul -PE1PAL

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3119
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: D... stopt netwerkproblemen

#2 Bericht door elsinga »

De Devolo dLAN 200 Plus AV staat op mijn pagina als zendamateurvriendelijk. Maar dat is de 200Mbit versie, dit de 500mBit versie (en die heeft natuurlijk meer bandbreedte nodig daarvoor). Ik zou hier wel eerder vertrouwen in hebben dan in een (op mijn pagina als onvriendelijk bestempelde) willekeurige Sitecom. Maar het blijft een kwestie van proberen.
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

PA8JDG
Berichten: 204
Lid geworden op: 05 jan 2012, 14:05
Roepletters: PA8JDG
Locatie: Leeuwarden

Re: D... stopt netwerkproblemen

#3 Bericht door PA8JDG »

elsinga schreef:De Devolo dLAN 200 Plus AV staat op mijn pagina als zendamateurvriendelijk. Maar dat is de 200Mbit versie, dit de 500mBit versie (en die heeft natuurlijk meer bandbreedte nodig daarvoor). Ik zou hier wel eerder vertrouwen in hebben dan in een (op mijn pagina als onvriendelijk bestempelde) willekeurige Sitecom. Maar het blijft een kwestie van proberen.
Als je regelmatig buiten de genotchte banden luistert(broadcast, luchtvaart etc.), wordt je nog steeds niet bepaald blij. Ook zijn de notches lang niet altijd diep genoeg. Het blijven ondingen !

73's

Jan PA8JDG

Plaats reactie