landelijke schoonmaakdag

Alles wat betrekking heeft op ElektroMagnetische Compatibiliteit
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
ad pa3fbi
Berichten: 83
Lid geworden op: 24 aug 2009, 21:07
Roepletters: pa3fbi
Locatie: Dordrecht

landelijke schoonmaakdag

#1 Bericht door ad pa3fbi »

Hallo mede strijders,

29 maart is er weer de landelijke schoonmaak dag, vele mensen gaan dan het strand, de bossen , steden en dorpen af, gewapend met een vuilniszak, plastic handschoenen aan en een prikker om de rommel op te ruimen waarvan andere te lui zijn geweest om de boel in de vuil container te stoppen...
U denk vast "ik weet al waar hij heen wilt"...
Inderdaad: Als we nu eens een landelijke electro-smog opsporings -dag houden ?
Het is natuurlijk niet realiseerbaar, het is zomaar een idee, maar toch...
Ik krijg als onderhouds man van een middelgroot bedrijf nogal wat mensen op bezoek,ik vraag de laatste tijd altijd welke provider ze hebben, en of ze ook plc- homeplug gebruiken.
Als het antwoord ja is vraag ik of ze er tevreden mee zijn, het antwoord is tot nu toe altijd nee…
De snelheid is niet voldoende, als ik mijn laptop in het stopcontact doe werkt de tv niet meer enz.
Al met al een niet technisch verhaal, maar ik probeer bij mensen bekendheid te geven aan het feit dat vele zaken storen op de korte golf, en dat dit niet gewenst is.
Tevens vertel ik een verhaal dat veel van de elektrische en electronische apparaten wel een ce keurmerk hebben, maar hier niet aan voldoen.

Al met al weer een heel verhaal, misschien moet ik een column in de krant gaan doen… :roll:
Over plc natuurlijk…
:lol:

Gebruikersavatar
PE7EB
Berichten: 2449
Lid geworden op: 22 jan 2008, 19:37
Locatie: Alkmaar JO22jp19qv

Re: landelijke schoonmaakdag

#2 Bericht door PE7EB »

Jij bent in ieder geval goed bezig Ad :D
73 es gud dx de eric pe7eb k
AIVD/NSA information ... the post above has nothing to do with "dirty bombs", "plane hyjacks" or "Sarin" ;-)

Plaats reactie