Flat Nederland

Dingen die niets met het radioamateurisme te maken hebben.
Bericht
Auteur
pa5cal
Beheerder
Berichten: 1999
Lid geworden op: 17 jan 2008, 22:22

Re: Flat Nederland

#16 Bericht door pa5cal »

In zweden wonen veel minder alochtonen, of dat iets toevoegd in dit verhaal weet ik niet. Wellicht dat de locatie aldaar er meer mee te maken heeft. Dusdanig noordelijk wil niet iedereen wonen, tever zuidelijk is het ook geen rozengeur en maneschijn in europa. Blijft de band van uk, nl, be, de. die op een prima leefnivo zitten, en dat trekt ook weer verschillende mensen aan EN verschillende problemen.

Eender hoe, Henk Westbroek zong het al "is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan?!"

-P

PS mijn oude heer is gewoon naar zweden verhuist, dus als je denkt dat het daar beter is.. dan ga.

andre
Berichten: 2484
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: Flat Nederland

#17 Bericht door andre »

Steef schreef:Luxemburg
Andorra
Liechtenstein
Vaticaanstad
Noorwegen
zweden
Denemarken
Enzv.

Zelfs jij Steef weet, dat dit rijtje niet representatief is voor vergelijkbare economieën zoals Nederland, Duitsland, Frankrijk e.d.

Verder weet ik niet wat criminaliteit en kreten als allochtonen hiermee van doen hebben aangezien de bedragen die daarmee gemoeid zijn een fractie zijn van de daadwerkelijke problemen die deze Euro crisis heeft, uitgedrukt in Euro's.
Criminelen zijn er al 5000 jaar, en de jaren "60 waren de gastarbeiders ook niet te tellen. Dus argumentatie als zou dat een van de grootste oorzaken zijn van de huidige crises is pure kolder en kortzichtig.
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

Gebruikersavatar
PA9X
Berichten: 1252
Lid geworden op: 19 apr 2008, 13:58
Roepletters: PA9X
Contacteer:

Re: Flat Nederland

#18 Bericht door PA9X »

Steef schreef:zweden
Daar was ik vorige week, en raad eens wat... een hoop geklaag over de overheid met als afsluiter: "You people in Holland got it all worked out" .... :? :?

Nee, je kan beter in Bhutan wonen, geen Bruto Nationaal Product als graadmeter voor de welvaart, maar Bruto Nationaal Geluk!! http://nl.wikipedia.org/wiki/Bruto_nationaal_geluk

En als radioamateur in Bhutan, altijd gegarandeerd een pile up!

Gebruikersavatar
Steef
Berichten: 3608
Lid geworden op: 14 nov 2007, 16:19

Re: Flat Nederland

#19 Bericht door Steef »

Ik zou het verhaaltje nog eens lezen.
Dan eens goed nadenken, en je eigen conclusie trekken.

Iedereen het zijne, het was slechts een verhaaltje dat mij opviel.

En om een en ander weer in perceptie te zetten;
Democratie = meeste stemmen gelden.

In Nederland +/- 17 mil.
In Duitsland 82 mil
In Istanbul +/- 18 mil

Burgemeester Istanbul heeft dus meer te vertellen dan Mark R.
Maar gelukkig hebben we ook Europa, provincie, waterstaten enzv. nog.

Maar Aloys heeft gelijk, genoeg politiek.
Het wordt mooi weer dit weekend met de CQWW RTTY.
Wie praat luistert niet

pa5cal
Beheerder
Berichten: 1999
Lid geworden op: 17 jan 2008, 22:22

Re: Flat Nederland

#20 Bericht door pa5cal »

Achja, amerikanen roepen ook altijd heel hard dat ze het meest democratische land zijn, maar dat zijn ze niet. bekijk dit vooral even:

http://www.wimp.com/thegovernment/

En vraag je dan vervolgens af of wij WEL een democratie zijn...

-P

PS mooi weer en CQWW RTTY... hmmm keuze's keuze's, ik denk het mooie weer! ;)

pd5t

Re: Flat Nederland

#21 Bericht door pd5t »

[quote="Steef"][url]http://www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=979[/url][/quote]

Dit onderwerp is meer op zijn plaats in nl.politiek.

andre
Berichten: 2484
Lid geworden op: 19 jun 2007, 23:59
Contacteer:

Re: Flat Nederland

#22 Bericht door andre »

ander onderwerp, inderdaad :wink: .....ik ga komende zaterdag naar de Lichtmis, het wordt schitterend weer dus kijken of ik er nog iets van mijn gading kan vinden, al zullen het geen koopjes zijn, want die bestaan niet meer.
Een postzegelverzamelaar en zendamateur hebben een ding gemeen...bang voor wind!

Plaats reactie