Vandaag op nu.nl Examen 1980

Dingen die niets met het radioamateurisme te maken hebben.
Bericht
Auteur
KI6APR
Berichten: 429
Lid geworden op: 30 okt 2008, 01:40
Locatie: Woodland, California

Re: Vandaag op nu.nl Examen 1980

#16 Bericht door KI6APR »

PE7EB schreef:Ik moet ook stoppen met zeuren, ik ben tenslotte vandaag opa geworden en ik ben nog maar 47 :mrgreen:
Afbeelding

Voor allen.
Dus wanneer ik het goed begrijp, slaap je vanaf nu bij oma in bed. :lol:

Zonder gekheid, van harte gefelliciteerd.

Jan
Voorheen PA0PWR, nu KI6APR

PA2LAD
Berichten: 2302
Lid geworden op: 27 mei 2008, 17:32
Locatie: Dordrecht

Re: Vandaag op nu.nl Examen 1980

#17 Bericht door PA2LAD »

PE7EB schreef:Met alle respect Leen, maar 4 weken is anno 2011, in het digitale tijdperk en met kleine examengroepen buitenproportioneel lang.
En geeft mijns inziens maar weer eens duidelijk aan hoe er bij de overheid "gewerkt" wordt.
Sneller kan, jazeker. Ik heb ooit een keer meegemaakt dat er gewoon een masker op de antwoordenlijst gelegd werd en daardoor gelijk zichtbaar was welk antwoord goed of fout was. Voor 40 man heb je dat in korte tijd zo bekeken. Geef die mannen allemaal een bakje koffie en nog geen uur later weet je de uitslag. Als commercieel bedrijf zou ik zo werken, maar ik heb het niet voor het zeggen :wink: Wat wel kan is dat er rekening gehouden wordt met de duidelijkheid van de vraag. In het verleden kwam het nog wel eens voor dat er gek genoeg meerdere antwoorden mogelijk waren. Dan moet er wel over vergaderd worden en de vraag als niet geldig voor de uitslag worden aangemerkt. Niks is vervelender als nou net die vraag uitmaakt of je mag gaan zenden of terug mag komen om een nieuwe poging te doen.

Plaats reactie