DvdA 2006

Dingen die niets met het radioamateurisme te maken hebben.
Bericht
Auteur
Yannick PE2YSB
Berichten: 793
Lid geworden op: 23 feb 2006, 20:08
Roepletters: PE2YSB

#16 Bericht door Yannick PE2YSB »

ik rook niet,

ik ben student dus ik drink, maar daarmee ben ik niemand ten last (behalve mezelf de volgende ochtend.) Ik wordt alleen erg gezellig als ik te veel op hebm soms te gezellig :) hou ik mijn mond helemaal niet meer :)
PE2YSB - IC7300, TS120V, FT-817ND, FT-60 wat zelfgebouwde zendertjes.

Gebruikersavatar
PA3FBF
Berichten: 170
Lid geworden op: 17 sep 2005, 12:38
Locatie: Mijdrecht / Prov. Utrecht / Regio 02
Contacteer:

#17 Bericht door PA3FBF »

QSL :wink:
Na een zekere hoeveelheid altijd penetrante / penetrant overkomende reacties / zendelingendrang explodéér ik gewoon eens; ik ben ook maar een mens :?

Inzake radioamateur-thema weer: hier een link. Een nieuw museum in Norden/buurt ex-Norddeich Radio/DAN, dat ik volgend jaar ga bezoeken; lijkt me heel erg interessant! Het museum is door DAN-profs en DARC opgezet.
http://www.blickpunkte-norden-norddeich ... nhalt.html :D :D
Enjoy the little things for one day you may look back and realize they were the big things

Gebruikersavatar
PA3FBF
Berichten: 170
Lid geworden op: 17 sep 2005, 12:38
Locatie: Mijdrecht / Prov. Utrecht / Regio 02
Contacteer:

#18 Bericht door PA3FBF »

Heet van de naald: het museum is tenminste momenteel 'zondags van 11 - 13 LT en 's vrijdags 17 - 21 LT geopend.

Hams die in de buurt / het Noorden van PA dichter bij de grens wonen, kunnen ook effies een resp. meer dagtripjes ernaartoe maken!
Idee voor eens een afdelings-uitje?

OM DL1BDF / beheerder museum is te bereiken mobil:SMS, MMS, UMPS: +49.172.430.7174.

eMail: DL1BDF@t-online.de and DL1BDF@DARC.de .
Website: www.landoulsi-norden.de .
Enjoy the little things for one day you may look back and realize they were the big things

Jos pa7wwo
Berichten: 158
Lid geworden op: 19 sep 2005, 18:49
Locatie: Oss

#19 Bericht door Jos pa7wwo »

Hoi Monika en anderen

Ik rook niet

Ik drink niet

Ik vloek niet

Ik ga braaf naar de kerk

Ik werk keihard.

Ik piraat niet.

er zijn nu 2 mogelijkheden

Of ik leef niet

Of ik lieg erg veel hihihi

Hier in de afdeling ook continu het probleem , niet rokers en zieken kunnen niet tegen de rook (volledig terecht van Hen die dan niet roken beleid eisen)
Rokers kunnen niet tegen het niet roken (sommigen althans)

Er blijft dat spanningsveld, en eerlijk gezegd moet ik de niet rokers en mensen die niet tegen rook kunnen helemaal gelijk geven, ook al rook ik zelf veel te veel.

Maar met goede wil is het wel op te lossen

Gooi je echter alle rokers zonder pardon buiten dan wordt het op de clubavonden wel erg veel stiller hier, want die beginnen dan ergens anders gewoon voor hun eigen een clubje.

Ook een idee.

VERON vereniging van experimenteel rokers onderzoek.

VENRON vereniging experimenteel niet rokers onderzoek.

73
groeten Jos pa7wwo

Een goede antenne hoeft niet duur te zijn.
Een dure antenne hoeft niet goed te zijn.

angelo
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 dec 2005, 22:01

#20 Bericht door angelo »

Tis heel simpel, de wereld is tegenwoordig andersom.
Vroeger gingen mensen die niet tegen de rook konden naar buiten, nu moeten de mensen die roken naar buiten...

Vroeger mocht je buiten de bebouwde kom net zo snel rijden als je zelf wilde / durfde, nu mag je op een autosnelweg minder snel (80km/h) dan op het zandpad ernaast.

Tijden veranderen... Of je verandert mee, of je hebt een probleem, vroeger of later. :?
No good deed goes unpunished.

Plaats reactie