...

Dingen die niets met het radioamateurisme te maken hebben.
Bericht
Auteur
centamateur
Berichten: 1240
Lid geworden op: 12 jul 2007, 01:06

Re: Hilversum

#16 Bericht door centamateur »

...
Laatst gewijzigd door centamateur op 14 okt 2013, 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat is een zendamateur zonder antenne? Helemaal niets.

Gebruikersavatar
Juul - PE0GJG
Berichten: 3361
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:29
Roepletters: PE0GJG
Locatie: JO22TJ - Biddinghuizen
Contacteer:

#17 Bericht door Juul - PE0GJG »

Was waarschijnlijk op het Melkpad achter de AVRO.

Juul-PE0GJG

centamateur
Berichten: 1240
Lid geworden op: 12 jul 2007, 01:06

#18 Bericht door centamateur »

...
Laatst gewijzigd door centamateur op 14 okt 2013, 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat is een zendamateur zonder antenne? Helemaal niets.

Gebruikersavatar
pb1a
Berichten: 413
Lid geworden op: 18 nov 2008, 21:56
Contacteer:

#19 Bericht door pb1a »

Van het omroepmuseum is inderdaad weinig overgebleven. Vroeger had je een vaste tentoonstelling en een wisseltentoonstelling. In de vaste tentoonstelling was een oude radiowinkel aanwezig waar toestellen stonden van vet voor de oorlog tot aan de 50 er jaren. Ook was een van de eerste zenders tentoongesteld, oude TV programma's die je kon bekijken, een studio van "Zeg eens AA" en ga zo maar doot. Tegenwoordig is het een hoop geschreeuw, lichtflitsen en ga zo maar door. Kon ik er vroegen me er uren in vermaken. Nu stond ik binnen een uur weer buiten. En dan heb ik het nog niet over het our lelijke gebouw wat ze daar hebben neergezet. Een ieder die echt geitreseert is in de echte geschiedenis van de radio en TV gaat daar teleurgesteld de deur uit. Ik vind er persoonlijk niets meer aan. Al de oude spullen zijn in een hoek gezet en komt compleet niet meer uit de verf. Dit heeft weinig meer met geschiedenis te maken.

Gr. Anne PA3FYI

Plaats reactie