PA2RU schreef:
Dan snap je kennelijk niet waar ik het over heb aangaande de ontstane schade's.....
Wanneer de boete "250 euro" ofzo was, zaten de piraten gewoon vanaf de zolder kamer te zenden...
Wanneer de ante naar 45.000 euro gaat, wordt het bedrag aan de andere kant van de tafel natuurlijk ook verhoogd.
Maar wanneer ik bijvoorbeeld kijk dat een Pool 3 mensen dood rijdt met minstens 120km/h op een 80km/h weg en NUL EURO boete moet betalen kan ik niet erbij dat piet piraat die lekker muziek (tja, muziek is een smaak) draait... en schijnbaar ook nog goed doet 45.000 euro moet ophoesten omdat die toevallig nu al 3 keer betrapt is... Tja...
Der gaat niemand dood door een piraat met AAA kwaliteit zender...
Storing die veroorzaakt zou worden is allemaal potentieel-geouwehoer... "Het zou kunnen''... Op basis van dat soort geFUD hebben we ook al een oorlog gehad... omdat er ergens massa-vernietigingswapens zouden kunnen zijn...
Blaffende honden die 2250 euro kan kosten in Rotterdam...
Enige vorm van realiteit is ver te zoeken...
Laat ik het zo zeggen dat ik mijn baan zou opzeggen bij AT als ik een sloeber die plaatjes draait een bon van 45.000 euro zou moeten aansmeren.
Laat ik het zo zeggen... als een piraat 3 AT BOA's zou doodrijden krijgt ie minder boete dan wanneer die een plaatje draait... Zelfs als die 40km/h te snel reed... Of misschien wel 10 liter alcohol achter de kiezen had...
Begin je het nu te snappen?