Zwaarste Juli Storm ooit!

Dingen die niets met het radioamateurisme te maken hebben.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
PA3DAT
Berichten: 6271
Lid geworden op: 21 sep 2008, 08:08
Roepletters: PA3DAT
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Zwaarste Juli Storm ooit!

#31 Bericht door PA3DAT »

Een moderator ziet en leest niet alles. En een moderator is ook niet de gehele dag aanwezig in het
forum. Je kunt ook gewoon je schouders ophalen. Ik vind dat de moderators het door de bank genomen
goed doen, het is tenslotte vrijwilligerswerk.
Overigens, voor zij zich meldden werd hier vrijwel helemaal niet gemodereerd...
73 de Aloys PA3DAT / PA6D / 5P4W / KE2CZI

Gebruikersavatar
pa3kc
Berichten: 1318
Lid geworden op: 29 mar 2011, 21:48
Roepletters: pa3kc
Locatie: Eindhoven

Re: Zwaarste Juli Storm ooit!

#32 Bericht door pa3kc »

Dat is nu juist mijn grootste hekel punt van dit forum, de anonieme lafaards :?

Radioot
Berichten: 1038
Lid geworden op: 09 aug 2009, 04:47

Re: Zwaarste Juli Storm ooit!

#33 Bericht door Radioot »

Ik was me er niet bewust van de negatieve, belerende en beledigende kwalificaties die in de term amateur-meteoroloog verborgen blijken te zitten.

Als ik EJ was zou ik mijn energie steken in dat langverwachte Veron forum, in plaats van hier te blijven hameren op stokpaardjes als controle, transparantie en handhaving van door hem zelfverzonnen regels. Ook al post je een veelvoud aan berichten over deze thema's je bent hier niets meer of minder dan elke willekeurige gebruiker.

Ondertussen word ik hier neergezet als negatieve idioot, belerende trol en beledigende lafaard.

Wie is hier nu eigenlijk de beledigde partij?

Ik houd het voorlopig op een storm in een glas water...

Gebruikersavatar
elsinga
Moderator
Berichten: 3129
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:05
Roepletters: PC5E
Locatie: Heerenveen (JO22xx)
Contacteer:

Re: Zwaarste Juli Storm ooit!

#34 Bericht door elsinga »

[mod] Omdat het aardig offtopic gaat en richting een ongewenst onderwerp (de regels op dit forum) gaat dit topic op slot.

Verder kunnen de moderatoren niet alles zien. Wij hebben ook nog een leven naast het forum tenslotte. Daarom is er de gelegenheid om posts te melden via het driehoekje rechts onderaan. Wij zien dan dat er in een bepaalde thread wat aan de hand is en gaan kijken. Som leidt dat tot actie, soms niet. En omdat de moderatoren geen beheerder zijn kunnen ze ook niet alles. Hardere acties als een ban lopen via de beheerders en dat neemt even tijd.

Maar: jullie kunnen zelf al veel doen. Bijvoorbeeld ongewenste berichten negeren, don't feed the troll. ;) En ongewenste berichten dus rapporteren. Hoe ongemakkelijker je je bij een bericht voelt, hoe meer je het zou moeten negeren en rapporteren. Want de moderatoren doen het liefste niets, want dan loopt alles gewoon lekker. [/mod]
www.PC5E.nl, Robert Elsinga, communicatie enthousiasteling, zendamateur (PC5E/WC5E/SP20EJ), scannerluisteraar, lokaal/regionaal/nationaal/internationaal scout, IT Security Expert
Icom IC7300, Icom IC-7000, X50N (14m asl), Diamond WD330S (sloper, 6-12m asl), Kenwood TH-F7E, 2x Anytone AT-D578UV (base, mobile), 3x Anytone AT-D878UV, MMVDM duplex hotspot, 20x Baofeng BF888S.
Op mijn site o.a. Examenuitwerking N/F, Scannerfrequenties NL e.o, Beginnen met DMR, DMR codeplug maken

Gesloten